Thursday, March 11, 2010

J6usaal,Andrus Murumets ja pilates

No kuigi ma olen yliv2sinud ja iga liiges valutab,otsustasin siiski blogisse kirjutada,homseks meelest l2inud sest ma nii v2sinud:D

Kool oli normaalne,ikka sama palvetamine nagu alati,ei midagi uut.
Kella 6e paiku l2ksime siis j6usaali 6dede,Alejandra ja Jonathaniga. Anita ja Margareth esindasid 6desi. Enne j6usaali k2isime muidugi hot-doe ja j22tist s66mas:D:D:D Siis l2ksimegi j6usaali. Me yldiselt alati tund seal,niiet pool tundi tegin spinningut ja pool tundi mingit teist ratta moodi asja,t2isv6imsusel ikka. Tahtsin end 2ra v2sitada.
Nagu maininud olen,on seal ka telekad. Niiet istun rattakese peal,vaatan siis saadet nagu  WSM, ehk "World's Strongest Man". S6idan ja s6idan,vahin neid koledaid musklionusi, n2en EESTI LIPPU TAUSTAL. Maltal toimusid v6istlused. Ja ma kisasin endal k6rval olevatele "VAAADAKEEE; EEESTI LIPPP!". Ma olin nii ekstaasis. Kaks k6rvalolijat vahtisid imeliku n2oga,sest esiteks pole nad Eestis midagi kuulnudki,teiseks j6usaalis alati suur vaikus ja vaid muusika k2ib ,k6ik keskendunud ja siis mingi tsikk karjub et vaadake mingi tundmatu riigi lippu.:D
Nii...on seal igast v6istlusi,eestlasi ei v6istle siiamaani. AGA SIIIIIS, tuli ANDRUS MURUMETS! Ma ytleisn iseendale k6vasti(enam ei koputa teise 6lale et karjuda), et "JEEEE". Nii, oli tasav2gine v6istlus Canada ja saksa kuti vahel,kes v6itis? EEEEEEEEEEESTIIIIIIIIIIII. Saate aru kuidas ma kiljuma hakkasin:D:D:D See oli nii koom,aga ma ei suutnud end tagasi hoida. Olen kuskil Ladina-Ameerika m2gikyla j6usaalis ja n2en kuidas eestlane mingi v6istluse kinni paneb. Niiet ma kiljusin seal "JESSS, 2RA TEGIIII;JESSSSSSSSSS". Ma ei oska seletada teiste pilke . Kes naeris,kes raputas pahaselt. Aga ma olin ekstaasis!

Siis tund aega l2bi,tulen rattalt maha,jalad ylil2bi. 6ed ytlevad,et kuule,pilates hakkab praegu,l2hme! Kell oli 20.15. Klassi6de oli ka seal. Ma niii kartsin minna,teadjad teavad et olen nagu absoluutselt-mitte-painduv-inimloom. Samas,m6tleisn, et prooviks 2ra. V6tsin endale sinise mapi ,ja professor tuli sisse.
20 aastates gei. Totaalne gei. Pole siin katolikus riigis neid kohanud varem. Kollane liibuv topp,liibuvad rohelised pikad pyksid.
Alguses pani siis rahuliku muusika,tegime m6nusaid asju ja m6tlesin,et oh,pilates nii hea ja rahulik asi.
Siis...t6usis h2rra pysti. V6ttis enda pyksid jalast ja oli enda mustade bokserite v2el. Mul oli suu lahti,et mida jama toimub???? Siis pani ta uue plaadi peale.
BRITNEY SPEARS!!!
Ylej22nud tund aega tegime harjutusi Britney Spearsi musa taustal,yks Ashley Simpson-Wentzi laul oli ka(L.O.V.E).   Keskendumisrohke pilates v6i mis.
Aga mis k6ige hullem...saate aru. Ma vahepeal mingite harjutuste ajal lihtsalt ytlesin endale,et "ma ei suuuuuuda enam,ma ei suuuuda!". Ma pole midagi nii valusat elusees kogenud. Ja tegin kaasa absoluutselt k6ik,ma ei tahtnud n6rgana n2ida.  Aga k6ik oli nii valus ja kus alles tegi hoogsalt. Tema sai oma ylisirged ja siledad jalad(mees),ehk t6sta sirgelt yle pea,aga sorri,mina ei suuda. Ja igast v6imatuid ylesandeid andis ja ma tundsin et ma murdun kohe 2ra.
Pausi polnud ja tund aega j2rjest pikki ja raskeid harjutusi t2is. L6pus,10 minutit,pani taas rahuliku muusika,ja 10 minutit pidime r2tsepaistes istuma ja puhkama. Mul pea niiiiiii valutas,k6ik veri oli p2he l2inud selle pilatesega,sets koguaeg oli pea all ja jalad kuhui ylesse topitud igate pidi. Selline peavalu oli.
Aga ma j2rgmine n2dal uuesti. Ma tahan selle 2ra 6ppid,tahan ka painduda! Ja j2rgmine kord enne pilatest ei tee tund aega t2iskoormusel jalgratast.

P2ris tsill :) Aga hetkel k6ik liigesed valutavad,ei teagi kuidas kooli.
Homseks on esimene koolit66 ka: Ameerika riikide pealinnad p2he,ehk P6hja-Ameerika, Kesk- ja L6una-Ameerika. Arvasin et oh,ylilebo asi,ma geograafilistest oskutes v2ga k6va s6na. Nyyd hakkasin yle kordama,ja avastasin,et Kariibi mere riigid ka,neid mingi yle 20 ja pealinnadest pole halli aimugi,yksikute omade. Niiet ma nyyd 6ppima,kell 11 l2bi,niiet yritan ruttu 2ra 6ppida ja siis tutttu:)

Olen tund aega juba j2rjest kuulanud vapustavat pianisti,

Ludovico Einaudi


Kuulake teda youtubes!

No comments:

Post a Comment