Monday, March 22, 2010

Tere,minu elu on m6ttetu ja kurb!

Unustasin mainida ennem enda reedep2evast kooliintsidenti minu religiooni6petajaga.

Meil uus 6petaja,kes EI ole nunn. Mist6ttu ta meeldis mulle eelmine n2dal,aga enam mitte...

Reedel v6rdlesime omavahel Karl Marxi ja Freudi. Marx,kes ausalt...no ikka viha tema vastu ja Freud,kes olenemata enda neurootilisusest meeldib mulle just tema usuliste vaadete poolest. Mis eriti ei sobi katoliku kooli.
Niisiiis,v6rdles 6petaja neid,r22kides,kui hea ja tubli ja sihikindel oli Marx ja tahtis inimestest parimat,ja Freud oli paha ja m6ttetu,ning ta keeldus uskumast Jumalasse,mist6ttu oli ta elu m6ttetu.

Helena t6stab k2e.

"Vabandage,kas te tahate 6elda,et ka minu elu on seega m6ttetu?".
"Jah,see on m6ttetu ,kurb ja sihtm2rgitu.Vabandust,kuid nii on. Miks te ateistid elate siis yldse,kui teid peale surma ei oota paradiis? Mis on teie elu m6te,kui peale surma ei ole midagi? Polegi siis m6ttet elu elada. Ja see teadmine,et peale surma ongi k6ik,teeb teie elud kurvaks".

Helena oli VAIT. Ja ausalt..ma ise ka yllatusin,kuid t6esti,no sellist jama on raske kommenteerida. Las ta arvab edasi siis nii.
Yks klassi6de t6stis ka k2e ja kysis, et "Aga keegi pole selles kindel ju,et paradiis eksisteerib,miks muudab sellesse mitte uskumine ateistide elud m6ttetuks?". Ja siis ta jahuski,et usk annab elule m6tte ja NII EDASI.

No mina kyll ei taha uskuda ellu peale surma,ehk r2ndab hing edasi,aga mina seda uues kehas niiv6inaa ei m2letaks ju. Ja ongi hea,et kunagi tuleb aeg,kus saab..puhata igavesti. Ja just seet6ttu,et mul on teadmine,et mul on YKS ELU,ma naudingi oma elu ja yritan teha nii paljusi toredaid asju kui v6imalik.
Nemad las istuvad edasi,ei tee iial pattu,ja ootavad,kuni saavad paradiisiv2ravate taha et alles siis elama hakata.
Mina kavatsen elada just nyyd ja praegu,hetkes,kogeda nii palju m2lestusi ja kogemusi kui v6imalik ja olla 6nnelik.

Mul ikka ei vea 6petajatega vahepeal.

4 comments:

  1. Issand.. Teil on see kool ikka JUBEDALT usust läbi imbunud. Kui mina sellisesse satuks ma tõmbaks kohe jalad selga ja liduks kus see ja teine!. :D

    Aga samamoodi arvan nagu sina, btw. ;) Ikka täierauaga tuleb elada! :D

    ReplyDelete
  2. Jah...kool polnud minu valida,ega minagi ei soovinud nii. Aga olen 2ra harjunud ja mulle nyyd niii meeldib mu kool ja mu koolikaaslased:)Igas asjas head ja halba:D Huvitav kogemus:D:D:D

    ReplyDelete
  3. Nüüd tuli mul suur vaidlus oma töökaaslasega, kelelle seda juttu näitasin, mulle tundub, et tema ka ei saa aru...ühesõnaga, Helena, mina olen sinu poolel. Ma läksin ikka ni närvi, ma ei saa aru, kudias saab õpetaja niimoodi öelda? Kuidas te saate elada, kui ei usu või kuidas te tohite elada, no tõesti, mis me sisi tegema peame, end ära tapma või? Oma asi, mida usume ja mida mitte, me ei pea sellest kellelegi kuulutama, kui isegi midagi usume. Omai good

    ReplyDelete
  4. No t2na ajaloo6petaja tegi kurja nalja,et ateistid on meie riigile halb,sest katoliiklus on osa nende kultuurist,ehk "bye bye Helena". aga ta tegi nalja. aga 2ra ei pea tapma,nii hull pole:D Nad lihtsalt haletsevad mind et mul "nii 6nnetu elu" on:D

    ja pole hullu,ma olen teadlik,et mu kool on sygavkatolik,nad peavadki 6pilastele sisendama seda jama:D

    ReplyDelete