Saturday, August 29, 2009

Ämbripea

Täna koolis oli isegi lahe. Tantsisin tükk aega ämber peas.
Nimelt,natuke tarka juttu ka. Meil iga kuu on mingi pühaku kuu. See kuu on don Bosco kuu,terve kool tema pilte täis pandud,mõni hommik koguneme kirikusse,laulame temale laule jne.
Täna ühe tunni ajal lauldi välihoovis,bändiks kooliõed,ja megaäge. Siin nimelt laulud MEGALÕBUSAd,tantsud juurde ja värki. Lauldi siis don Boscost. Ja muid. Üks teine klass migni möllas eemal,ämbrid,mütsid,viled, suur trall ja lõbu,ma oma "megahuvitava" klassiga lihtsalt vaatasin. Mõtlesin,et ma ei viitsi igavleda,läksin nende ringi. Topiti plastikust ämber pähe ja tantsisime siis. Megalõbus oli,kahju et 30 kraadi.
Talv,yeah.
Sügisel(siinne kevad,sept,okt),pidavat siin soojad vihmad olema:D:D!

Nüüd õhtul läksin emaga välja,öisesse Los Andesesse jalutama. Läksime kohvikusse hot dogi sööma,terve see tund aega ta silitas põhimõtteliselt mu kätt. Hoidis enda kahe käe vahel ja silitas,küsis taas isiklikke küsimusi ja ausalt,natuke närvi käib.
Inimesed,kes ka käivad emaga söömas nii,et ema nende kätukest silitab koguaeg,ei mõista mind. Aga ausalt,see pole lõbus.

Mata KT oli ka,esimesena viisin ära(Silvia,sa oleks pähe teinud ehk:D),ega aru midagi ei saanud suurt.
Hetkel on kell mingi pool 12 õhtul ja mu akna taga on megaläbu,tänavapeal mingi mehieksed raadiod õlal ja flaited(sellised "pahad" ja rikutud:D).


Muidu on tore.
Ausalt,ma kunagi hakkan targemaid postitusi ka tegema,jube laisk olen:D

2 comments:

  1. hahahaha, mul käis jõnks kõhust läbi, kui mu nimi tuli!!! :D Ei usu, et oleks ära viinud, ma põdejas ju :D

    ReplyDelete
  2. no meie pilgud kohtuvad,ja koos:D

    ReplyDelete