Wednesday, August 5, 2009

* ma vist seda ei maininud,et karamellipiim on ka.Just jõin.

*kiired jutud. Täna see Thea,taanlane(nüüd tean nime),ütles,et ta ei saa kodus üdlse süüa,väga vähe ja kõht koguaeg tühi. Rääkisin seda enda õele. 2he tunni pärast saan Thealt SMSi,kusjuures pole aimugi,kust ta mu tšiili nrit teab(ja teised,ma saan koguaeg hispaaniakeelseid smse võõrastelt,millest ma midagi aru ei saa),et "suuur aitähh sulle,olen nii tänulik:) Rose Mary(meie tugiisik),rääkis mu perega ja nüüd korras ja nad annavad nüüd rohkem süüüüa,suur aitähh et aitasid". Jah. äge. Tuileb välja,et Margareth rääkis sellest Belenile facebookis,belen helistas emale et seda arutada ja mu ema helistas tugiisikule,ja see siis Thea koju. Go go kiired jutud!

*Iga päev ma muud ei tee kui vahin Tšiili MTV. Täiega äge Paris Hiltoni BFF'i vaadata ju,tšiili supakatega.õpin tarkade inimeste keelt kah.

No comments:

Post a Comment