Tuesday, August 25, 2009

MINICOOPER

Tänase päeva TIPPÜSNDMUS!
MA NÄGIN HELESINIST UUNIKUM MINICOOPERIT!.
Nagu..esiteks,pole maiial helesinist näinud. Tumeisnist olen,uut. Aga see oli täielik roostehunnik,megavana. NII ÄGE! Ausalt ka.:D

Siis..no täitsa dumdum. Sõin lõunat. Meil köögis raadio,selline pensoinäride muusika ema jaoks,mehhiko ja kohalik aeglane muusika, selline noh,vanematele. Vahepeal kiikab sisse ka mõni Backstreet boys, elvis v Nazareth. Täna,söömas,tuli Nirvana, "half the man i used to be". Ma täis suuga hakkasin äkitselt karjuma, "NIRVANA!". Refleks. Aga nemad kuulsid HERMANO!(vend),ja siis nad kõik jooksid akna all,et kus mu vend on. Elagu! Õnneks aken suht lähedal ka,aga..ikkagi.

Siis oli mingi tordi moodi asi. Võtsin amspu,niiiiii KÜLM. Jäätisetort,ma ei teadnud. Ja siis kiljusin,et FRIO,FRIO(külm,külm). ja nad vaatasid siiralt otsa " Kas te Eestis sööte ainult sooja jäätist? Vaesekesed:(".
Dumdum.


KORISTAMIE ON INDIVIDUAALNE LUKSUS! Ausalt, emme ,ma ütlen,tagasitulles ma hakkan NII KORISTAMA KODUS! Ausalt. Ma tean,raske uskuda seda minust,kes ei koristanud absoluuuutselt.
Aga siin...kui ma viin peale söömist nõud kraanikaussi,saab mu ema šoki,et kas ma olen loca(hull). Hommikul teen voodit,ema näeb tuleb kallistab ja ütleb"totuke,sina ei tee seda,teenija teeb". Nagu mitttte midagi ei saa teha,ja ma niii igatsen seda. Ma tean,ulme. Aga nii on.




Täna oli niiii soe ilm,ma koguaeg särasin et NII SOE;NII SOE. Vahtisid mind enda sulejopedes ja ütlesid et ma olen ikka tõeline jeti. Jetijalgadega jeti.

Homme on siin 2 kuud. Marsi mignit kuud või marssi näeb ka,nii äge.
Aaa,teate,et siin Kuu teistpidi?:D Nagu U-kujuline:D

2 comments:

  1. Kuust pilti saaksid teha kunagi, hehhe. Tahaks näha. ;D

    ReplyDelete
  2. kui meeles on:D aasta aega veel aega pildistada. aga ära ma teen:D

    ReplyDelete