Sunday, August 16, 2009

Eile ma siiski välja ei läinud. Mõtlesin kaua,et ma ju siiski olin endale lubanud,et see nädalavahetus ma välja ei lähe,tervis ka pole pari,niiet viimasel hetkel ütleisn ära.
Väikene kahetsuspisik,sest nad läksid Opusesse,siis Kamikazesse ja siis Scaliburi. Kõik mu lemmikud ja parimad. Ja väga lõbus pidavat olema. Olen samas uhke,et endale kindlaks jäin,samas kurb,et ei saanud lõbust osa. Kuid hei, 11 kuud veel siin,pole hullu.:D



Mu isal pole ka abielusõrmust. Ja ta tõi täna minu tuppa 6 erinevat küünalt,ma pidin ütlema mis lõhnab kõige paremini ja lahkus. Imelik mees.

3 comments:

  1. Me oleme vahetusaastal:D:D:D Ja mul on YFU särk:D
    Aa muide, nad tõesti hääldavad su nime kahtlaselt, ja siis sl on mingi kahtlane hüüdnimi ka, mis mulle meelde ei jäänud:D

    ReplyDelete
  2. eee,Martin. MIsmõttes mu hüüdnimi NORRAS ON?!?!:D:D:D::DD

    ReplyDelete
  3. Nad kutsuvad sind mingi kahtlase nimega:D Ma kysisin kas nad teavad Helenat Eestist? Neil oli ee mis? Siis ma ytlesin see blond tydruk ja neil oli - aa "sinu imelik hyydnimi, milles oli R tæhti ja kaks s6na vist:D" muidugi teame:D

    ReplyDelete