Friday, August 28, 2009

PAKKK!

AITÄÄÄÄÄH EMME KALLIS KULLAKE MUSI!:D:D:D:D

Täna käisin postimajas paki järel. Augusti alguses ütlesin emmele,et tahaneesti shoksi juurde:D Nüüd jõudis kohale. Riideid veidi, eesti lipp,ajakiri,raamat,kommmmme,jeeee:D:D

Aga. Igav. Sessuhets,et enne tšiilit lugesin nii palju ladina-ameerika blogisi,kus räägiti ikka,et postimajades jamavad 3 tundi ja hull kammajaa. Ma sain 2 minutiga kätte,igav ju:D Aga loodan,et kui mina pakki EESTISSE saadan,ehk on ka jamamist,oleks huvitavam ja teil naljakam lugeda:D

Siis käisin teiste vahetusõpilastega linnas,söömas, MEGA SUUR HOTDOG. Vaatasin,et kirjas oli "Hot dog GIGANTE y JUGO(mahl)", hästi odav,võtsin.. Mahl- Värksed apelsinid värskete banaanidega,nii hea. 2 tükki jõin. Siis tuli hot dog. 35 cm:) MEGA SUUR.
Olen ma rääkinud,et eesti omad,statoili omad,SAKIVAD? Siin nii head. Aa,vist olen.

Ja siis..megapalav. Talv. ja täna 30 kraadi. Küsisin,et kindel,et kevad pole? Õde ütles kodus,"eii,kevad on sept-kotoober,siis on palju vihma. Aga see on halb,sest see on soe vihm". Ma häälekas,nagu olen,hakkasin kisama,et SOE VIHM,JEEE!. Sest peale oktoobrit pole siin pool aastat vihma. hea et ma Atacama kõrbes pole,nagu paljud,kus on vihm kord 6e aasta jooksul:D

Aga ja.
Koolis oli cueca täna. See rahvustnts,mida pean 18.september migni 700 või ma ei tea paljdue ees tantsima. Täna esimene tund. Ma tõesti tahtsin nutta. Kõik õpetavad erinevalt,tantsivad üks kord ühtemoodi,teine kord teistmoodi.Ütlevad,et "kuidas instinkt ütleb. Vahel teed 4 pööret,vahel 5. Kuidas tahad". Ma tahan perfketsust,ei taha enda marki eriti täis teha eksole,ja..noh nii närvi läksin:D
Aga muidu on koolis tore.

:D:D

Aa,eile trenn jäi JÄLLLLE ÄRA. Thea oli ka seal,taanlanna,tal klaverinoodid kaasas,mängisime klaverit,ta nii hea. Kuulasin. Siis läksime tema majja. Ma elan väiskes jumbus. Tal on nagu suur värav,turvamees ees,ja seal suures nö aias on oma park,megavillad jne. Olime siis tema basseini ääres,vaatasime päikeseloojangut,rääkisime. Mul hakkas ka parem.
Siis tuli meelde,et kuramus,mu ema ju ei tea kus ma olen,jooksin koju. Vnoh,sõitsin. Aga jah.

Mis veel. Noh,eks asju ikka,aga midagi head,naljakat ei meenu. Ja ma tõesti ei viitsi väga kirjutada,et kuidas siin kombed on,musitamised,autoteed,majadenumbrid,tänavatenimed,rahvuspühad jne. Küll need jutu see skunagi välja tulevad. Minu jaoks on need tavalised juba,ning enne tulekut olin end poolteist aastat teiste blogidega harinud,niiet midagi väga uut pole.

Aga,kui küsimusi on,ma ei tea mis huvitab,bensujaamade nimed,poodide suurused,hinnad,misiganes,kirjutage kommentaaridesse,ma vastaksin järgmine postitus. Ärge kartke küsida. Mäletan,et ma lugesin ka teiste omi,ei julgenud,sest enamus mind ei teadnud.Aga küsimusi oli palju.
Küsige,kui soovite:)

IGAV OOON:D


AAa. mu klassis on üks hästi tark tüdruk,ja ta ükskord joonistas midagi.vaatasin. See oli mehike,kellel oli punane lipp ja karjus "KOMMUNISM". Ja mingi koomiks kuidas ta Euroopas rõõmsalt jalutas ringi. Ta hea joonistaja. Aga ma,kui natuke poliitikahuviline,ja selline..häälekas,ütlesin,et parem,kui teeksid koomikseid demokraatiast. "Aga mulle meeldibad poliitika,ma tahan presidendiks saada". Jah,kommunsim on õige poliitika,muidugi.
Ok,ma lubasin endale enne tšiilit,et see aasta ma poliitikaga ei tegele ega võta sõna,niiet jään vait.


BESOS.
(tegelt mul on kõrini iga võõra musitamisest,ausalt).



Thea ja see hea mahl

Hea et peaaegu ära mahtus, GIGANTE HOT DOG!:D

1 comment:

  1. Sina ei tegele poliitikaga, aga me siin Eestimaal saame valima minna:p http://www.postimees.ee/?id=157061
    Tuuli

    ReplyDelete