Sunday, August 16, 2009

Tagasi

Terviserikete tõttu on suikunud mõneks päevaks mu kirjutamine. Kuid tablette neelates(juues peale kokat),olen nüüd võimeline kirjutama teile .

Tulin just tsirkusest. Tore et ma alati õigel ajal vales kohas olen eksole. Miks minuga juhtub?:D Nimelt istusin esireas ka veel. Ja kui pandi mingeid turvaasju akrobaatikute jaoks üles,ja oli mingi juhe,mis publiku seast toolide vahelt läks,tõsteti üles vms. ei oska seleteda. aga point on selles,et see juhe kukkus mulle pähe. Suur paks juhe. Armas.
see oli ka armas,kui peale akrobaatikute esinemist üks esineja tuli minu juurde(ma esireas),oli ühe põlve peal ja tegi silma ja läks siis ära. Mainin,et mul oli halb tuju,sest mind ajas närvi sealne loomade piinamine,5 albiiinotiigrit ja hobused. Mind ajas mõtlema kuidas väiksed lapsed naersid lilliputi üle. Kui tahumatud ja kui kahju sellest mehest,kui kahju,et ühiskond tänapäeval,ka minevikus ja tulevikus,ei soosi teistsuguseid ja nad leiavad koha tsirkuses. Oeh. Kuid siiski oli vahel naljakas ja tegin lõpus tiigriga pilti ka.
Ja lahkudes tuli üks kena töötaja minu juurde,naeratas ja ütles"tere eestlane!". Pole aimugi kuidas ta teab:D

JA SIIN SAJAB. Täna sai 3 nädalat,ja ESIMEST KORDA SAJAB. Õnnistus. Aga seegi pidi väga harv juhus olema. Ülejäänud tshiilis juba ammu sajab,lõpuks tuli väike vihmake siia ka. Aa,lumi ka korra:D Tervitused teile sinna eestisse. Ja uruguaysse,kus on megasoe. MARIII!:D

ÜLLATUSPIDU.
Neljapäeval tehti siis viimase tunni ajal üllatus mulle. Ma olin selle täiesti ära unustanud,et eelmine neljapäev tahtsid teha(aga ma ei läinud haiguse tõttu kooli),niiet see tõesti oli üllatus. viimane tund oli,professorit polnud,Alfo ütles,et ou,lähme võrku mängima. Muidugi:D Lõpuks ütles,et kuule,läähme vaatame,kas õps on tulnud. astun sisse, klassi keskele pandud Tšiili lipp, üks klassiõde kohalikus rahvariietes, laudlina laual ja empanadad ja koka,ja kõik plaksutavad ja karjuvad:DKahju et mul koolidressid olid ja ma väsinud,aga niii õnnelik.Panid siis istuma mu ja üks tüdruk(ma tõesti ei tea nende nimesi) hakkas siis tantsima cuecat,kohalikku rahvatantsu(mida mina 18.,septemebr kahe kooli ees tantsima pean)
See tüdruk kohalikus RAHVARIIIDES:DElagu eesti omapära:D

Siis sõime empanadasi ja mind pani taas istuma ja panid suurel ekraanil video käima. Lõpuks ma nutsin.Õnnest,see oli niiii armas. Esiteks,taustaks käis mu üks lemmiklaule. Siis olid pildid Eestist,imeilusast Eestist. Ja minust. Siis tulid pildid mu kooliõdedest ja Tšiilist. Ja mingi tekst ka inglise keeles vahepeal,et umbes"me teame,et Eesti on su kodu ja sellest paremat pole,kuid Tšiili on nüüd su uus kodu ja loodame et oled siin õnnelik". Ma kunagi riputan selle video ülesse ka. Oeh,kui armsad. Siis koju.

Reedel jäin koju. haigus niitis mu jalast. Kuidas on see võimalik,et Helena,kes ei jää kunagi haigeks,suudab juba teist korda haigeks jääda kahe nädala jooksul? Seekord oli erinevus selles,et ma ei suutnud voodistki üles tõusta,no nii halb oli.
AGA MU EMA. oi kui närvi ma läksin. Tõi villased sokid,ütles,et anna jalg.ma ütlesin,et eii,ma ise. "eii,mina tahan,anna jalg". tirisin sokid ta käest,et ei aitähh,mina. Siis ta tiris ise ära,võttis mu jala,pani enda põlve peale ja toppis mulle ise villased sokid jalga. Võtan tagasi kõik arvamused selle kohta,et mul polnud Eestis piisavalt iseseisvust. Siin ma ei saa isegi sokke ise jalga panna.
Õhtuks oli parem,niiet läksin välja,Carlose ja Beleniga õhtust linna vaatama ja hiinakasse,aga kuna hakkas halb,siis koju.:D

Teisipäeval lähen Vina de mari. Ma ie tea mis ma teen seal.,Õde elab seal,lähen kaasa mõneks päevaks,saab koolist ära,jee. ja Tšiili ühte ilusamat linna näha:)
Muud ei teagi eriti. Nüüd tund aega vaba aega ja pubisse Opus. Lootsin,et see nv ei lähe välja,aga mul pepu valus voodis istumisest. Lähen kaasa. Aga kuna mul pole absoluutselt sularaha,siis ei saa midagi osta.Lähen niisama istuma:D

*Suhrkuvatt kesklinnas on eesti rahas 4.-. Sama suur ja hea kui Eestis,ja värvivalik suurem. MISMÕTTES`!
* viimaed 3 ööd olen juba soninud. Eelmine kord kirjutades polnud viimane,see jätkus. Aga eile öö ma pidavat tegema häälitsusi nagu siga. Ma ei saa aru kudias Margareth koguaeg üles tõuseb.Ja eestis ma küll ei soninud nii palju.Aga nüüd mu pere söögilauas muud teemat ei leiagi,kui seda,et mulle peab psühholoogi kutsuma et ma sonin ja kui naljakas:D


AAAAA.
MEELDE TULLI.

Ladina-Ameerika on kuulus selle poolest,kui kahepalgelised inimesed siin on ja kuulujutud on suured.
Täna mitu inimest msnis hakkasid rääkima. "Kuule,margareth rääkis meile ja teistele,et Angel(see mees salsaklubist),oli pühapäeval 3 tundi sinu toas veetnud ja sinuga salaja kahekesi olnud. Kas sul on tõesti suhe temaga. ta ju 28!!".
kaks inimest hakkasid rääkima. üks õnneks rääkis inglise keelt.Tuleb välja,et mul kallis õde margareth rääkis enda sõpradele seda,nemad oma sõpradele jne.
Ma pole solvunud,ega midagi. Natuke segaduses,miks ta nii tegi.Iga päev ta naeratab,saame hästi läbi. Aga mul savi. Siinkohal tänud MHG 9a'le,kes mind terve viimane aasta kuulujuttudega üle koormasid minust,niiet ma nüüd juba suht immuunne. Margareth tegi end lolliks,mitte mina.
mainin igaksjuhuks,et Angel ei käinud siin:D
Aga Ladina-Ameerika on ja jääb selliseks.
Mina ei usalda kedagi.
Aga selle õnneliku alatooniga ma praegu lõpetan:D:D Kunagi ehk viitsin rohkem piltidega tegeleda ja üles panna. Aja jooksul päris palju kogunud.

OLGE TUBLID!:)
Ja edu eestile MMil:)

AA;eesti-brasiilia mängust rääkis lehes. "Eesti tugeva vastupanu tõttu ei suutnud Brasiilia särada nagu tavaliselt". Väga ebaloogiline minuarust.Aga nüd kõik räägivad,et nad ei teadnuki,et eesti jalkas nii hea on. Ma üritan seletada,et ei ole. Aga ega nad mind ei usu.

TSAU!:)

LEIA PILDILT BLONDIIN(ma tean,raske:( )

1 comment: