Tuesday, August 4, 2009

COCA

Siin on 250ml cocapudel ka.

250
330
500
1
1,5
2
2,5
3

MIDA:D


Seda ka,et missa läks hullult hästi,see oli nagu mingi gospeli teema. Laulsime kõik usulaule,aga need polnud igavad nagu eestis,vaid sellised Birgit Õigemeele taolised laulud,kõik seisavad püsti,õõtsutavad ja plakstuvad kaasa. Siis migni paavsti moodi mehike tuli oma kahe megakaunijüngriga sinna ja äge..

Siis tegin feili ka. Eile tuli see taanlanna ka kooli. Ja ta mu õe klassis. Ja Margareth ütles,et talle tehakse bienvenido fiesta,ehk welcom party(ma eesti keeles ei tea hetkel vastet,ei tule meelde:D:D:D9,laupäeval. Et ma lähen ka ja värki. Aga ta ei öelnud,et see SURPRISE party on,ja Helena muidugi räägib taaanlasele(ma nime ei mäleta:D),et jouu,laupäeval sinu welcome partyl näeme.
Tore,et ta midagi sellest kuulnud polnud ja ma kõik ära rikkusin:D
Aga leppisime kokku,et ta teeskleb üllatust:D


SIIIS!
HElena käib reedeti ratusutamas. Panin end täna hiina keelde ka kirja,aga homme võtan maha. See oleks liig:D Kui hispaania k. selgeks saan,siis lähen hiina keelt õppima,ehk märtsis:D

Trenni täna ei lähe,sets mu tervis ei kannata. ime läbi sain kooli vedada. Rääkimisvõimeline ma pole.
Aga ja.

Aa,meil peres 3 autot. ja ainuke juhilubadega on isa. Kust ta raha saab ei tea.

No comments:

Post a Comment