Saturday, August 22, 2009

Valparaiso y Vińa de Mar

Teisipäeval läks kell 17.00 buss Valpasse. Megakuulus linn Tšiili rannikul,ilus,suur,ajalooline. Kuigi kell 5,ma ikka kooli ei läinud,algul oli plaanis 13.00iga minna,aga jah, ladina-ameerika. Hea.
BUSSID ON MEGATUUSAD!
Nagu. Eesti kohta odavad. Minu kohta,kes juba odavate kohalike hindadega harjunud,ikka võttis. Aga Eesti rahas see 3e tunnine sõit 80 EEK. megaodav samas. Ja bussid...suuured mugavad nahkistmed,teenindaja,kes tegi silma mulle, suured kõrvaklapid iga istme kohal rippumas. 80.-:D ja 3 tundi sõitis:D
Bélen tuli Valpas mulle vastu,mega padukas oli. Aga ilus . Põhimõtteliselt terve linn on nagu el cerro otsas,ehk siis sellise mäe peale ehitatud majad,mistõttu see on nii suur. Mäe peal lihtsalt majad. Ja kesklinn on see mis on tasane osa,mis pole mäe otsas ja kuni ookeanini välja. Linnas on kuulus,väga kuulus sadam ja üldse,ilus.
(kesklinn ja mäe peal majad)
Aa,Kongressi majake asus ka seal. SUUR,megailus. Mulle,kui väiskele poliitikahuvilisele tõi see naeratuse suule,ja pigem töötaksin tulevikus seal,kui Eesti tillukeses valitsusmajas või parlamendihoones. Kuid Béleni korter asus kohe Kongresso kõrval,minu aknast vaade sinna. Ma usun et see oli Jumala käsi mängus,et mu tulevik on seal. Ma tean,jah.
Kuid ei teinud midagi,vihmaga läksime korra merd vaatama, kaubanduskeskusesse ja siis koju sööma ja tuttu. Rääkisime ka palju. Suhetest,armastusest,tulevikust,haridusest. HISPAANIA KEELES:D ma nii rokin naguuuuuuu!!!:D:D:D Mitte,et mu laused väga correctod oleks,aga...aru saadakse. Enamvähem.
;)
Järgmine päev Bélen läks hommikul ülikooli(õpib juurat),ma põõnasin lebolt kella 1ni. Kell 3 läksime Carlose ja Béleniga Vina de Mari. 2 minuti kaugusel,selline tõsine suurleedide linn ja kuurortlinn,randadega ja hotellidega ja..ilus:)
Algul käisime sajas autopoes sest Carlos on loco. Siis kaubanduskeskusesse,sain maaaailma parimat hot dogi. Kusjuures,ma ei osta iial enam Statoili hotdoge,need on vaid viiner ja ketshup ja majonees. Nagu,mismõttes te nalja teete. Siinne hot dog ei mahu mulle vaevalt suhugi. Ja mul on suur suu. NII HEA ON.
Mu emmel ja issil ja vennakesel veab,sest tagasitulles ma hakkan teile neid koguaeg tegema ja magustoiduks manjariga sai. Teeks Tšiili resto:D

Aga jah. Siis läksime randa. Mulle keegi muidugi ei öelnud,et 3ks tunniks,jope oli autos.
Siinkohal teadanne kõigile,kes küsisid ja kes mõtlesid,et oh,olen ookeani ääres,päevitan ka vä. MA OLEN SIIN JOPEGA, siin on siiski talv hetkel:D
Kuid siiski kolmapäev oli väga soe ja esimest korda sain olla vaid topi väel. Kuid õhtul rannas siiski megakülm.
Ja tegime pilte,lained olid megasuured vahepeal ja lainetekaitseteks olid seal suured kivid kus peal ma ronisin ja ootasin kuni laine mu märjaks teeb. Selline tervise eest hoolitsemine:D
Põhiteema oli DISKRIMINEERIMINE(Tervitus 9a MHG!:D).
Megatuus oli. Hästi pikk ja ilus rand. Suvel ma reaalselt ujun seal nagu haikala.

Belen y Carlos
Yo y Carlos hangin' around

KASIIINO. Teate küll seda sarja "Las Vegas" eksole. Noh seal oli sarnane. Lukshotell ranna ääres, ja läksime sisse,carlos ütles et kuulus kasiino. Sisenemine maksis 5000 peesot,ehk 100 EEKu umbes,selle eest 2 tassi rummi ja migni 5 mängu selle sees. Tüübid tahtsid minna,ma mõtlesin,et ma täna ei taha,mul polnud vastavat peotuju. Sets see oli nagu meha fancy ja uhke:D Mingi eriti bossid mängisid seal vene ruletti taga ja megatuuuuuuus:D Teine kord.

Kasiino-hotelli ees,õega.

Siis Valparaisosse,tehti mulle öist tuuri. Sain ka turist olla. Koguaeg nad seiskasid auto,ja 5 minutit vaatasime mingit histoorilist maja ja siis autosse. Kõrghetk oli siiski,kui see 5 minutit veetsime geiklubi uksel. Nagu me tegime eraldi peatuse,et geiklubi uksele minna. Carlos ütles,et ma sinna ei läheks. Jah,nagu mul oleks plaanis olnud.
Kuid ilus linn. Kombineerituna Pariisi ilu ja võlu(irooniliselt oli seal Triumfi kaari kloon ka) ja tõsine ladina-ameerikalik geto. Väga väga ilus. Siis koju,vaatasin filmi,ja tuttu. kell 1 ärkasin taas,kell 3 bussile. Enne käisime Beleniga veel linnas jalutamas,taaskordne soe ilm.
Mul oli tunne,et ma kohe hakkan ropendama kõva häälega eesti keeles nende peale,kes mulle veel vilistavad. Menu oli suur. Kodulinnas nii suur pole,et iga 2ne mees hakkab mind kas jälitama,vilistama või rääkima. Meeletult närvi ajas ,ausalt.
Noh,pean leppima,oma mure et blondina sündisin. tegelikult kiilakana,aga siiski.
Aga jah,kell 3 tagasi ja koju ja kõik tore.

KONGRESSO!

Puu

Öine Valparaiso



*******************


ISSI. Infot sulle ka. Õlu on siin popp. Enamasti juuaksegi õlu, rummi ja veini. Nagu eesti ilma viinata.
Kuid kõige populaarsem on siin Heineken. Ma ütlen neile koguaeg,et eii,Alecoq,kuidas te seda ei tea,see on kuulus ja parim. Omaarust olen jube naljakas aga nad ei mõika:D
Aga kohalikud õlle on ka aga see sakib. Ükskord kaubamajas proovisin selline tume ja väga magus,pole hea.
Aga enamasti juuakse Argentiina õlu ka,Brahma vms. Aga siiski,heineken. Mu enda maffia-issi joob ka seda pidevalt. noh,nii palju kui ma teda näen.

Aa,tal on 2 doktorikraadi muideks!:D

Ja emmmmme! Ma jõin eile värskelt tehtud ananassi vahtu,mõtlesin sulle,nii hea oli!:)

Elu siin on jätkuvalt tore. Ja toredamaks läheb.


TÄAN SAI KUU AEGA SIIN OLDUD!
10,5 veel. paras teile!:D

Olge musid kõik !:)

5 comments:

  1. Noh,pean leppima,oma mure et blondina sündisin. tegelikult kiilakana,aga siiski.

    haha :D ma lihtsalt naersin

    ReplyDelete
  2. ma arvan, et kui seal Heinekeni juuakse, siis see oleks Liisi paradiis :D

    ReplyDelete
  3. Liisile hakanud latiinod ka äkitselt meeldima?:D:D uus kontinent.okok.

    ReplyDelete
  4. Heleenaa :D

    Ma arvan, et kasiinos mängiti ikka ruletti, mitte vene ruletti :D Vene rulett on see kui keerutatakse revolvri salve (nii et seal sees osad pesad tühjad ja osad täis) lükatakse kokku ja suunatakse enda pea peale ja vajutatakse päästiku :D

    ReplyDelete
  5. tõniiiiiiiiis::D:D:D

    ah,ma ei oska midagi öelda:D

    ReplyDelete