Tuesday, August 25, 2009

Nagu tavaks saanud,ärkan mina laupäeval üles ja natukese aja pärast olen juba autos. Mulle ei öelda ju kunagi päev varem,et väljasõit.
Läksime Santiagosse. Kõik õed peale Beleni ja Jonathan,kes seekord viis meid isegi suht aeglaselt autoga Santiagosse, 120-140 km/h orienteeruvalt.
Algul arsti juurde,Anita läks.
Mina vaikisin koguaeg,ei olnud hea tuju. Kui nägin kollast mini cooperit,hakkasin kisama nagu idooot ja kõik plaksutasid,et helena tegi ka suu lahti vähemalt. Noh jah.
Siis...
aaa.
ELAGU!
Arst oli kaubanduskeskuses,haigla oli seal. Auto oli kaubamaja parklas siis. Nii,hakkame ära minema. No ei leia autot parklast. EI ole. 15 minutit jalutasime kõik terve parkla läbi,no ei ole. Siis tuli idee,ehk valel korrusel. ELAGU!(1x). Läheme teisele korrusele,sealgi 10-15 minutit,no mida pole,on auto. ELAGU(2x). Siis lähme veel korra eelmisele korrusele,veenduma ikka,et seal autot pole,siis tuleb Jonathanil meelde,et auto on teisel pool kaubanduskeskust,teises parklas,samal korrusel. ELAGU(3x).
niiet, ELAGU, ELAGU,ELAGU!:)

Siis Itaalia restorani,linnast veidi väljas,mega suur. Kogusin feimi. Mitte et kelner mulle silma tegi,aga sellega olen harjunud. Siis tuli mustkunstnik meie lauda. MIKS? Sest mu õde oli saatnud kirjakese taas salaja,et mul SÜNNIPÄEV. No ELAGU!. Mustkunstnik tuli,küsis,et noh,palju õnne. Ma vaatasin kurjalt õdedele otsa ja ütlesin kindlalt, "NO!". Aga ta siiski jäi ja enamus oma trikkides kasutas muidugi mind. Ülejäänud restoran ka plaksutas kui jälle hea triki tegi. yeah.

Siis 2 tundi lambipoes,nii huvitav oli.

Siis,autosse,ma jäin korraks magama,mõtlesin,et JEESS;KOJU. ei. tagasi santiagosse,teise kaubamajja. taaskord läksime uisutama. Kogusin feimi. See sama konstruktor kes seal jääl oli eelmine kord ka(kirjutasin kunagi,kellele ma meelidsin ja väiksed tsikid tulid ütlema et ma meeldin talle),oli jälle seal,tuli uisutas mu ette ja karjus "HOLAAAAA!". Kui ta näeks normaalne välja,siis ma ütleks ehk vastu aga seekord ei vedanud välja ja ma uisutasin ruttu edasi.
Siis läksime bowlingusse.
Kogusin feimi. jälle. Nimelt teate seda,kui üks see kurikas ühel pool ääres,teine teisel pool,ja ma sain mõleamd maha. ja kuna nemad viksavad bowlingupalli niimoodi,et see põrand katki läheb,ja mina ikka ilusti libistan ja kõik maha saan(ise ka imestan),siis nad tulid ideele,et peaksin bowlingu võistlustele minema. ELAGU.
Siis läksime kinno. Pool multikas,kus oli nagu päris film, aga mingid merisead joonistatud nagu,need 4 merisiga päästsid maailma ja üks mutt oli ka. Nii äge film oli. Hisp.keeles. ELAGU!.

Siis tuli hea tuju öösel jalutades. Natalia on mu hullumeelne õde,niiet temaga koos karjusime üle tänava Jacksoni thrillerit ja tantsisime. Siis kiusasime margarethi,natalia laulis talle kõrva mingit prantsuskeelset jura ja mina "LÄHME RUKKIST LÕIKAMAA....".
Jah. Siis koju.
Tore päev oli.


Elu nagu elu ikka.



Natuke lollitamist ka!:)

PARADIIS!

kinos.

Uisutamas. Õed -> Natalia, Rosita,mina,Anita,Margareth

1 comment: