Friday, August 7, 2009

CUECA

Tänane õnnelause: Tegevusetus on nauditav, kuid kurnav seisund; õnnelik olemiseks on vaja midagi teha

jah. mu pepuke on voodis passimisest valus juba.

Kuid sain hea uudise. tšiilil on nimelt kohalik rahvatants,Cueca. Rääkisin sellest ka Olmue laagri postituses,kus meile seda õpetati,ma Leanderiga tantsisin ja hakkama ei saanud.
Aga.
15.september peavad 3 vahetusõpilast,Mina,Eliisa ja Thea,tantsima seda mingi 600-700 pealise publiku ees. Meie kooli suures võimlas lava peal. MISMÕTTES.
3 meest muretsetakse ka meile,kes seda tantsu oskavad.
Ma ei tohi nalja ka teha sellega,sest tšiilastele on see tand nii tähtis. Kas pole mitte tore. Aga eks ma siis teen enda tantsuduetti ära ma loodan. Hoidke pöialt:D


JA MA OLEN ÕNNELIK.
Host-ema ütles,et jah,me siiski kolime. JEE. See maja on niii ilus,kuhu läheme.
Ja eesti ema ütles ka täna,et ostsid mulle korteri mida nüüd remontima hakkavad.
Ja teenija tõi lõunasöögi ka voodisse.

Mõnus:D
margareth ka nüüd haige. Loodan siiski kluppi saada:D




eriti ei saanud midagi,olin sõiduvees,kuid mingi karjumise sain videole ka:D

No comments:

Post a Comment