Thursday, August 13, 2009

Ma valutan üleni. Võrkpall on parim asi,aga kuradi valus. Kuid niiii hea. Täna oli professionaalsem rahvas ka koos.
Peale trenni jäin treeneriga pooleks tuniks sinna veel harjutusi tegema. Algul,kui ta ütles,et teised mige ära,Heleena,sa jää siia,oli kõhe küll:D Aga tegime harjutusi. Siis ostsin endale kehalsie riided(siin kehalsie riided ka samasugused),oli ka aeg.

Koolis jõin šokolaadipiima jälle.


KUSJUURES.ma märkasin täna,et mu emal pole abielusõrmust,mitte ühtegi sõrmust. Ja nagu olen
aru saanud,siis abielludes saab mehe nime vms,igatahes,2 perenime. Aga tal 1. Ana Donat.
Ei saagi aru enam midagi,kus ma olen ja kellega.

Aga ma olen õnnelik.






SOOJEM.
pühapäeval,otsustasin magada ilma sokkideta,palav oli.
esmaspäeval,magasin ilma sokkide ja paksu kampsuniga.Alles 3 tekki,piakd püksid ja topp.
teisipäeval,sama.
kolmaäeval,täna öösel,lühikesed püksid ja topp.


Hommikuti ka soojem,nii äge:D


AA,nali ka. Täna öösel terve pere(v.a isa),seisid mu ukse taga. Miks? margareth ärkas selle peale,et ma sonisin,karjusin ja naersin. Mõtles,et que pasa??? Äratas kõik üles,et Helena möirgab. SIis nad seisid mu ukse taga kõik,kuulatasid,ma sonisin eesti keeles edasi,vahepeal naersin ka. Ema tuli sisse,rääkis,aga ma magasin edasi ja sonisin midagi vastuseks.
See oli tänase päeva põhiteema. ja and rääkisid,et tahtsid arsti kutsuda,sest siin kultuur avab,et kui nimesed öösiti sonivad,on arsti vaja kutsuda.
Ilus uni oli muidu:D

2 comments:

  1. hahaaa. :D:D väga hea :D:D. Inimeste reaktsioonid onikka parimad ;D. ei kujuta ette kui ma sonima hakkan seal USAS, kui kunagi kohale jõuan :D:D .

    ReplyDelete
  2. Paistab, et sul on seal Tšiilis ikka ülitšill olla... :D ehk jõuan ka kunagi sinna, kuhu vaja...hetkel ikka veel just ikka veel Eestis :D

    ReplyDelete