Wednesday, August 12, 2009

Orienteerumine 0.

Ma eksisin kaks korda ära. Ei,see pole eksimine,ma lihtsalt ei teadnud kus kurat ma olen:D

Läksin trenni siis täna 1.st korda. Lõuna-ameerikalik mańana suhtumine olemas,hiljaks jäädes elu eest jooksin taksopeatusesse.Kusjuures,see oli üllatav,et ema mulle mingit sõbrannat järgei kutsunud vms,aga sain esimest korda üksi ise välja ja üksi liigelda,jee. Aga jaa,jooksin,Enne peatust,poole teel takso peatab,võtab peale. Mõnus. Siis ütlesin enda kooli nime,siis ta seletas ,et eiie,sinna ei saa. Ma ütlesin,et ei huvita,palun Maria Auxiliadora. Seletas veel,aga hakkas sõitma. Lõpuks pani kuskil kooli LÄHEDAL maha. Mul polnud aimugi kus,näitas näpuga suuna. Okei. Seisin siis seal keset liilust ja jalutasin seal suunas. Aina kaugemala.
Lõpuks küsisin abi,ja minu kooli koristaja sattus selleks inimeseks ja sain koos temaga kohale.
Jäin hiljaks,seletasin siis enda treenerile,et sorri,sorri. Pole hullu.
Treener on kahekümnendates kena latiinokutt.
Aga imelik oli. Sessuhtes hea,ma õppisin ühe korraga(poolteuist tundi),rohkem võrkjpalli kui terve elu jooksul. Ja väga väga hästi tuli välja. Seda seepärast ka,et ta tegi minuga kahekesi harjutusi koguaeg,teised unustas. Minuga tegi koguaeg,oi kui vip:D ja nii hästi tuli. Trennikaaslased on kõik nooremad,aga väga siirad ja armsad:)
Peale trenni enamvähem teadsin,kuhu minna,iga päev õega jalutame ju taksopeatusesse. aga suutsin ikkagi vales kohas ära pöörata,pime oli juu:S
Sii läheb vara pimedaks kusjuures.
Aga ja,,tiirutasin ja tiirutasin,lõpuks küsisin ühe inimene käest,kuidas keskväljakule saada. teadsin,et seal lähedal kuskil. Tore,et see nurga taga oli. Ma olen orieneeeumises 0.
Taksojuht tegi mu ilu pärast poole odavaa hinna. Röövel,oleks võinud tasuta teha. Pidin 4 .- maksma:S:S:S:
omg tõesti.



Koolis on tavapärane. Iga päev joon 3 pakki šokolaadipiima.Kuna lõunasööki kodus pole,siis ostan endale 2.- šokolaadipiima pakke.
Ja mu kraaksumine on saanud ülekooliliseks hitiks.

Täna oli veidi raskem päev. Jäin magama füüsikas,nii väss. Lõpuks õpetaja joonlauga äratas mu üles ja kuulsin tervet klassi naermas. Mu klassis on 40 tsikiitat.


Järgmine nädal pean tegeme esitluse marihuaanast en espańol. Ma ütlesin õpsile,et eii,ma ei saa aru."pole minu probleem". Siis kirjanduse õetaja käskis ka järgmine nädal teha esitlus Eesti kultuurist.
ja üljärgmine ndäl ajaloos Eesti ajaloost. Kõik hispaania keeles. Miks netis nii vähe hispaaniakeelset infot eesti kohta ooooon.

Aga jah:D

*Paljud küsivad mu käest,mis keelt siin räägitakse. HISPAANIA KEEL KULLAKESED.
*Päevad mööduvad Wiid mängides viimasel ajal
*Kolime umbes 3 nädala pärast,nii sain aru.


Väsinud. HOMME JALGPALLLLL!
Ja usakad,edu teile:) Ja ungarlased,norrakas ja rootslanna ka. KIVI KOTTI ja rasket ülekaalulist kohvrit:)
Ma sööma. Karamellimoosi.-

No comments:

Post a Comment