Monday, August 31, 2009

ÜLLATUS

Ausalt,mul suht kõrini.
Reede öösel vastu laupäeva vaatasin poole hommikuni põhimõtteliselt Kuumi 70ndaid,teades,et laupäev saan kaua magada.
Kell 10,jookseb ema mu tuppa,ma pole teist külgegi keeranud. "Ruttu,ÜLES,me lähme Santiagosse".

Ausalt,mul on needus peal.Miks pean ma IGA NÄDALAVAHETUS otse voodist autosse tormama?:D
Seekord viskas üle. Aga,läksime veidi hiljem,sest Margareth nuttis,ema nuttis,kõik nutsid,paugutasid uksi seal. Nimelt Margarethil olid püksid mustad,lemmikud,ja keeldus tulemast,ema põlvili anus pisaras,et "POR FAVOOOR, tule kaaa". Hull asi. Peale tund aega kisa ja kära(kus ma oleks võinud vabalt magada),hakkasime minema. Ema,mina,Margareth,Natalia,Belen.

Ma pahuras tujus. Bussijaamas küsisin ema käest siis,et "MIKS me lähme Santiagosse?"
"Niisama" *särab ja naeratab,nagu alati*
" ee.. MIDA me teeme seal?"*pahuras hääletoonis*
"mina ei tea,ma ei tunne Santiagot,niisama lähme"
"kas sa EILE ei teadnud,et lähme,oleks võinud öelda?"
"ei teadnud:)"*naeratab*-
Vihane Helena läheb õe juurde.
"MIKS me lähme?"
"saame onuga kokku,ema vend,Otto,ja siis tema perekonna Pomeirasse,kõrval olevasse linna,shoppama"
Ei no tore,ema ei võinud öelda onju,kuigi ta teadis.

Bussiga Santiagosse,seal onu pere juurde,autosse,tema rase naine,kaks poega ja meie kõik,Pomeirasse.
Pomeira on väike linn,aga kuulus oma poodide poolest.Sellised getopoed,keraamikat ja kohalikku jama täis,megaodavad. Skulptuurid,mingi pronksist,megasuured,mis eestis paar tonni maksavad,olid seal paar sada. Mu ema ostis ka ühe suuuure hobuseskulptuuri pronksist(mulle puusani umbes),maksis 150 EEk. normaalne.
Jalutasime seal,ma üritasin raha ikka säästa. Siis söömas.

Mesikäpp on kõigi lemmik.

Koju jõudsin igatahes kell mingi 9 õhtul,kell 11 läksime Beleniga siis välja. Mul oli hea tuju,nad taas kiiksusid,et "Tu es locaaaaaaa!",aga hea tuju. Ometigi,polnud DISKOTUJU,niiet ütlesin,et jou,lähme Opusesse(see hea pubi). Aga ma teadsin,et kõik teed viivad Scaliburi,niiet oli plaan,et enne Scaliburi nad viivad mind koju.
Jah.
Opuse ees,ei sisenenud,sest seltskond otsustas,et suva,paneme otse Scaliburi. Oh õnnetust.
Seltskonnas oli mina,belen,Carlos,Oman,Ivan, Victor,Robert ja mingi tsikk veel. Kõige noorem 23 aastane. See on hea,et mul selline seltskond,sest minuvanused teevad küll majapidusi,mis kestavad kella 12ni ja kuulatakse Miley Cyrust.
Niiet hea.

Aga Scaliburis,no ei ole teps mitte tantsutuju. Thea oli seal,taani tsikiita. Sain temaga tsillida. Siis tulid kaks kutti,tantsusooviga. Ütlesin ei,thea jaa,ok,läksime. Peale seda,kui nad mõlemad meeletuteks ahistajateks osutusid,läksime ära. Olime 3ndal korrusel,rellingu ääres,vaadake nagu teatrites seal üleval on,see oli üle kogu saali,seal ääres,kahekesi tantsides. öeldes EI koguaeg. Oi kui mõnus on nende pinnapealsetega ülbe olla. Rääkisime just,et ei tea kas siin üldse on mehi,kes küsiks küsimusi nagu lemmikmuusika,toit,hobid,mitte vaid kui ilusad me oleme.Tunnen kohalikke poplaule peast ka juba,niiet sain kaasa üürata vahepeal:D Siis just tulid kaks kutti,üks kes Eestis käinud,teine Hollandis, istusime kuskil vip loungeis taaas diivanitel ja ajasime juttu. Rahulik klubiõhtu seekord. Siis Thea lahkus,olin enda seltskonnaga.5 30 lahkusime. hot doge söömas,mina laulsin vene keelseid laule ja 6.30 magama.

STAR! nimelt,vahepeal õue minnes,saad sellise templi,nagu tähekuju enda kätu peale,ja sisse tulles mingi spetsvalguse käes vaid näeb seda,et kontrollida kes oli enne sees jne. Ma seal õues sain jutu peale selle turvamehega,tegime nalja ja ta tegi mulle mõlema käe peale,otsaesisele,põskedele ja seljale selle tähekese. Ja kui me sinna vip loungei vahepeal läksime, siis oli ka spetsvalgus seal ja äkitselt oli üks turva seal naerukrampides. Küsisin,et jou " que pasa?". Ta näitas mu otsaesisele.
Star mis staar.
***************************************'
kell 13.00 ärkasin,kell 3 läksin Theaga matkama. OI SEE OLI HEA:D Sessuhtes,et me eksisime ära. Me teadsime,et autotee läheb kuni lõpuni välja. Nagu see on el cerro,selline mägi,kus tipus on ilus vaade ja Neitsi Maarja kuju. Ja autotee läheb sinna,ringitades mööda mäge lõpuni. Aga me olime vale tee peal vist,niiet panime kuskilt looduslikku teed pidi.
Raske oli. Nagu eikuskil olime,põõsaste ja kaktuste vahel,üritades ülespoole ronida,ehk kunagi tuleb see õige autotee.Tšiili outback,halva riietusega. Ei lõbus oli,kahju et mul valged püksid olid. Ma ju arvestasin,et rahulik tee mööda autoteed. Ja megaraske,kivine,megalibe kuidagi,ülespoole ronida,totaalselt ära eksides seal.Ma olinniii lähedal koguaeg end katki kukkumaks,vahel oli ikka väga järsk. Aga kuna selja taha nähes,et kaktusesse kukuskin,sain hakkama:D Suur mägi. Meenutas mulle olukorda Horvaatias,emme ja issi teavad:D

Aga siis otsustasime,et ei tahagi autoteed leida,avastamegi looduse ilu ja võlu. Vahepeal võimatutest tihnikutest läbi minnes ja ei ,tore. Lõpuks siiski tuli autotee,aga see oli juba nii lõpus,niiet saime tippu. Mõnus,selle asemel et selle suure mäe ümber koguaeg autoteed mööda tiire teha,me panime peaaegu otse üles koguaeg:D Teinekord tahame ka,see meeletult suur ja kõrge mägi,tahaks seda täielikult tundma õppida:D Tsiviliseeritud teed on igavatele:D
Tipus olime tund,ajasime juttu. Alla,minu poole Kokku läks 3 tundi.. Tore et kedagi kodus polnud,ootasin värava taga. Thea ka. Aga tund aega "lõbustasid" meid mormoonid. Huvitav oli neid kuulata,ingl keelt rääkisid,USAst pärit usumisjonärid. Aga ikka nii naeruhetki oli ka. Aga huvitav oli ja ma austan religioosseid inimesi. Usun,et Eesti ja euroopa oleks rohkem,kui seda poleks meile ristisõdade ajal ja üldse peale surutd.

aa,sellega seoses tuli see nali,et..kui mu klass mulle selle video tegi. Siis seal oli pildid Eestist jne,ja üks pilt oli see Vene Õigeusukirik,mis Toompeal oli. Tarkpead:D
************************
Muud eriti pole.

AAAAA.
* VAARIKAMAHL. kas te olete joonud? ma olen siirupit. Aga siin on nii hea,restos tihti ikka võtan. Nagu..sama paks nagu Aura ploomimahl umbes,ja vaarikatest. Täitsa kaktus,kui hea see on!
*Hobused on legaalne liiklemisvahend siin vist.Megaapljud panevad autodevahel kaarikutega ringi.
*MEELETULT palju hulkuvaid koeri on. aga leebed,ei hammusta,aga niiii palju. Aia koerad küll söövad. Ükskord õhtul jalutades,üks aiakoer sai kudiagi aia alt välja,mingi väike nähvits,urises. Pääsesin kindlast surmast.
* KES LÄHEB ARGENTIINASSE????

MINAAAA:D:D:D:D::D:DD Buss vaid 15 000$,ehk umbes 300 EEK, lennuk 40 000(800 eek),lähen vist lennukiga. Ei tea veel kuna,Natalia kutsus kaasa,kahekesi.
*LIHAVÕTTESAARELE,KES LÄHEB?

mina,võibolla. NImelt,issi ja emme,ma tean,et toetate ja teate,et see kallis. Aga ma sain täna hinna teada, Eesti rahas 10 000,niiet ma ei tea,kas hakkan nüüd kokku hoidma meeletult,või jätan minemata,sest no nats kallis.

* KES LÄHEB ATACAMA KÕRBE,maailma kuivem kõrb?
MINA.
Mu ema vend iga aasta läheb oma selle autoga. Vaadake see auto,millega tripitakse,kus on voodid ja telekad sees ja värki. Ma eestikeelset sõna ei mäleta. Aga Ida(eelmine õpilane minu peres),läks. Arica sihtpunkt,suur linn siin,50 km Peruust. jaanuaris vist.Kõige kuumema ilma ajal.

hihihihihihi-

pühapäeval on plaan seltskonnaga minna Concepcioni. Mulle meeldib reisidaaaaa:) Brasiilia pidavat ka odav olema,Natalia,mu reisihull õde,ütles,et kui tal aega üle jääb,võime sügisel(eesti kevadel),sinna ka ehk minna.
Jeiii.


Homme aga kooli,meeletult palju pruebasi.Kt'si.
Aga ausalt,kallid eestlased,kes kooliteed taas jätkavad,olge õnnelikud. Ma alati vingusin eestis kooli üle,aga uskuge,see on nii hea. Ma annaks nii palju,et taas jälle eesti kooolis õppida. Igatsen seda. Niiet tagasitulles ei ole enams eda,et ma ei viitsi,ei taha jne. Nüüd teades,mis mujal on,väärtustan ma ikka meeletult seda.
Ma üdlse,ma olen juba palju muutunud.
Eesti on kodu ja parim.

Kuid Tšiili ka hea ja vaid 10 kuukest veel:)


Pomeira. Getolinnake.



Pimp my ride,uued hobuserauad paluks.
***
Niimoodi ronisime vahel siis.



Thea.

Jou,ma siin kaktusega.


Tipus. Neitsi Maarja kujuke kah.

Minu majake ka seaaaal:)

MINA!:DJAH!

BESOS.

2 comments:

  1. Ma ei hakka laupäeva hommikut kommenteerimagi enam:D
    Siin on ka muide hobused kui liiklusvahendid väga in:D

    ReplyDelete
  2. sa ei kujuta ette kuidas ma selle Miley Cyruse kuulamise peale naerma hakkasin :D:D:D

    ReplyDelete