Thursday, August 6, 2009

Karma is a bitch

Riku teiste üllatuspidu ära,rikutakse sinu.

Olen haige. Trenni ka ei jõudnud,voodireziim. Ema annab mulle koguaeg peotäioe tablette ja värke. (ärge muretsege,naeratus siiski näol ja vaim enamvähem ergas). Pool päeva magasin kah. Poleks pidanud kooligi minema,aga ma teadsin,et mul võistlus,pean klassi esindama rahvastepallis,pean minema. VÕITSIME:D
See selleks.
Nüüd,õhtusöögilauas, ema ütles,et homme sa küll kooli ei lähe
Margareth:"EIEIE,ta peab,talle tehaske homme üllatus bienvenido viimase tunni ajal!"
Ehk pmst,nagu viimase tunni ajal üllatus mulle,nagu tähisttaske minu kohalolekut vms.
Jah,suht tore üllatus oleks.
Aga ma ei teagi nüüd,kas lähen v mitte. Vist mitte,sest reedel klubituur taas ja pean terveks ju saama:D
Eks näis.




_ Täna nägin laua peal iphone'i.Küsisin,kelle. "ah,isa oma. Ta kasutab seda vaid nädalavahesteti,et sõpradega suhelda,muidu kasutab ta teist telefoni kui töötab".
MILLINE INIMENE,ostab endale iphone'i vaid selle jaoks,et nv'del mitte töötelefoniga olla?
Rahaboss.
kes on insener kaevanduses?

No comments:

Post a Comment