Sunday, August 9, 2009

Üks täitsa tavaline reede

Päevake mu enda filmikesest.

Läksime Margarethiga siis algul Mauge poole Vivianiga. Olime tund seal,jõime mignit puuviljaveini ta vanematega, pidin taaskord räägime ta vanematele eesti ja vene suhteid. Tüütu. Mauge õde viis meid Scaliburi siis.
FEIL.
Ala 18 oli keelatud. Otsustasime,et ma kõige ees. Läksin,midagi ei küsitud,korras.Läksin sisse. Ootasin ja ootasin,kedagi ei tulnud järgi. Mingi paar minuti pärast läksin siis tagasi välja,et vaadata,mis toimub. Tüübid ei saanud sisse. Läksin siis välja ja ütlesin turvale,et nad on minuga,laske sisse. Ei,nemad ei tohi.Läksime siis auto juurde,mõtlesime,et proovime veel. Seisame järjekorras,turva jälle teeb minu jaoks ukse lahti,ütlen,et koos sõpradega,eks.
"Ei,sina võid minna,nemad peavad ID'd näitama,ala 18 keelatud.Mine". Hakkasin paluma et "paluun,nad on mu sõbrad,ma ei taha nendeta". Ei olnud nõus.
See diskrimineerimine ajab mind närvi. Turva ju teadis,et ma olen ala 18,jutud minust on ju üle linna. Aga mind lastakse välimuse põhjal sisse,teisi mtte. Muidugi õige,et teisi mu sõpru ei lastud,ala 18,kuid see,et mind lasti.see diskrimineerimine,kuigi minu kasuks,ei meeldi mulle.
Läksime siis auto juurde ja teise klubisse,Kamikaze

Hakkan piletit ostma,ei. Turva võtab kätust kinni,viib vip-pääsust mind ja mu sõpru sisse. Tasuta:D Sõbranned hakkasid kiljuma,et jeeeee,tänks Heleena(ma ise ütlen ka kõigile,et mu, nimi Heleena,sest nad ei suuda Helena öelda),tänu Sulle tasutaaaaa:D:D:D Gratis gratis:D
See polnud nii suur kui Scalibur,kuid ja. Salsa bänd vms oli.Ma tutvusin baari järjekorras klubi kindlalt kuumima kutiga. Ta oli 190 pikk(mis on ime,sest enamus 160 pruunisilmsed päkapikud), kena ,nimeks oli Angel tal ja sünnipäev. Tänu talle sai tasuta kõike baarist,sest ta teadsi baarmani ja see sünkari puhul. Mu sõbrannad taas sillas:D
Läksin siis Angeliga tantsupõrandale.
SEE OLI TÄPSELT NAGU FILM. ja minu mõte elus ka,on teha enda oma film meeldejäävate filmistseenidega.
Tants oli..ohjummal. Sellist pole elusees kogenud. Kõik antsupõrandal seisid koha peal,vb samm paremale ja vasakule ka. MEIE! Läbi põranda keerutasime,otsast otsani. Keerutame,keerutaume,kokku-lahku-kokku-lahku-keerutus-keerutus-tõste. See oli nii hea,ta tantsis niiii hästi,meeletult hästi,ja õnneks juhtis ka,muidu poleks ma hakkama saanud.
Siis see poos,teate,kus naise parem jalg on üleval ja naine libiseb vasaku varba peal? Seda tegime. ja ta nii pikk,niiet hiljem võttis ta mind selles poosis üles.
Nii tegime ka:
Lihtsalt niiii hea,ta tantsis nii hästi ja ta pani minugi tantsima.
Järgmine hetk oli see,et meile tehti inimkoridor tantsuplatsil. Kuna ma olin kaunim naine klubis(l-ameerikaga see jama,et olgu ma kasvõi kartulikotis,ikka ilusaim,sest..BLOND),ja kindlalt kaunim mees klubis,kõik vaatavad vaid meid,teeme oma salsat seal inimeste keskel,kõik seisavad ja vaatavad. See oli täpselt nagu filmis. Mulle väga väga meeldis.
Varsti tahan salsa trenni ka minna,sest see oli NII KAIFF.
Vahepeal viskas ta särgi üldse seljast,tegi soolot ja oli sõiduvees.

VIP sain veel olla. Klubis oli 2.korrus ka,diivanid ja lauad,üldiselt kui sünnipäev või mingi asi,saadakse sinna. Turvamees laseb. Ta lasi meid,sest ta jällegi tundis seda meest. Ülihea vaade oli alla tantsupõrandale,vaadata rahvamassi tantsimas.
Tšiili ON tanturahvas.L-ameerika pigem. Kui Eestis lähevad mehed üldiselt klubisse,et naistega flirtida ja naise ilu vaadata ja vastupidi,et mehi sebida,siis siin tullakse TANTSIMISE pärast. nad saavad suurima rahulduse klubis,kui nad saavad hea tantsupartneri ja südamest tantsida. Kohalik muusika on ka meeletult vaba,mõnus ja sa lihtsalt sulandud sinna. Ma nii armastan,et siin minnakse klubidesse tantsimise pärast. Ja nii hea oli vaadata neid inimesi seal all,tantsivad hingest,naudivad igat liigutust mis nad teevad. Olen ka selle nüüd ära õppinud.
Meeletult hea.

Magama sain taas kell 6,Mauge õde tuli järgi. Enne seda sain veel tutvusi brasiiliast ja peruust.
Vahepeal oli draama ka,nimelt ma unustasin enda sõbrad ära,tüübid otsisid mind hulluks,ma otsisin neid ka kui lõpuks meelde tuli. Margareth nuttis,aga tegelikult väga hull polnud. Ta oli helistanud aga ma ei kuulnud ja kartis mu pärast. Leppisime kokku,et mis kell seal samas kohtume ja kõik korras.

Hea päev oli. Magam sain taas homikul ja magada sai taas vähe.


Järgmine päev,laupäev,oli Carlose sünnipäev. Taani tüdruku üllatuspidu ka,aga Margareth jäi magama väsimusets,ja üksi ei hakanud minema. Läksime siis carlose sünnipäeva natukeseks tähistama õega. Siis koju,mõtlesin,et jess,saan magada.Kell oli 11 õhtul umbes. My ass. Kell 12 ,hakkasin just pidzaamat panema,tuleb Anita,tirib mu taas julmalt autosse(miks nad kogueg tirivad mind nagu koera:D??) Läksime Opusesse.
Sama pubi,kus eelmine nädal mul "sünnipäev" oli ja laval tantsisin. Ja just siis,kui mõtlesin,et tahan tagasihoidlikult ja märkamatult lauda istuda, karjub esineja,kes oli sama kes eelmine nädal,"JA nüüd sisenes superilus tüdruk EEEEESTIIIIIIST,aplaus palun talle". ja kõik vaatavad mind taas.
Raske on olla blond.
Kuid sain isegi vara magama,kell 4 vms. vahepeal käis Jonathan laval laulmas ka. Sin on halvakvaliteetne video ka,kuidas ta seal laulab.Aga tähtis on see,et kõige lõpus kuulete jälle et midagi, ESTONIA vms. Aplaus estoniale vms.ei saagi aru mis,aga ESTONIA ja minule näpuga näitamine:D


MEELETULT väsinud olen.
Täna on pühapäev ja Lastepäev. Siin väga tähtis asi. lastele ostetakse asju,mulle osteti kõrvarõngad,kuigi ma ei tahtnud mitte mdagi. Roista sai Wii mängu,teised said ehteid,kingi,käekotte ja värke.Insenerist isa siiski. ja pidusöök. Tore.

Ilmad on jätkuvalt külmad,vahepeal oli siin torm,ja ma olen enam kui kindel et mingi prügikast lendas vastu meie katust.Asjad lendasid ja värki.Ma ei julgenud magada.
üks öö veel ei julgenud.Nimelt enne magamajäämist leidsin enda jalalaba pealt sipelga. Nad ei meeldi mulle:D

Aga muidu on kõik Ok.Homme jälle kooli magama.
AAa,sain esimese töö ka kätte. Matas,7me. Siin hindamine 1-7. ja mitte nagu eestis,et täisarvud,vaid hinded nagu 6,3; 4,5 vms:D ma sain 7me. Aga õpetajas noomis mu lohakuse tõttu.
Nad joonistavad siin graafikuid 4 minutit. Värviliselt.ma teen 3 sekundiga. ja ruutjuuri teevad joonlauaga,sorri,ma tõesti ei viitsi.
aga 7.

Mängisime Wiid.



EKLUSIIVNE PILT!:D On ju maffia moodi?Lisage fantaasiates sigar,ülikond ja jüngrid mustas taha seisma. Vein ka jäädvustatud.Alati üks ja sama vein:D



Õhtuti

3 comments: