Tuesday, August 18, 2009

MANZANA!

NAGU IME JUHTUS!
Nimelt,sain täna lõunasäägi kõrvale ÕUNANEKTARIT.Rohkete säilitusainetega,aga vähemalt midagi õunalikku ja MAHL . Niiiiiii hea. Söögiks oli kuiv oasupp,kuhu sisse oli visatud suur vintske veiseliha tükk.
Homme üksi Valparaisosse. üks õde pidi tulema ka bussile,aga jääb ära. Niiet üksi bussile,ja Belenil,kelle juuures ööbin(õde),on ülikool sel ajal,niiet ma ei tea mida ma seal megasuures linnas teen:D
Aga ja. Ja eile ema ütles "ja pühapäeval mine Anita ja Jonathaniga lõunasse reisile". jah,lihtsalt ven end kaasa. Pole aimugi kuhu ja kauaks. Mul pole aimugi,kuna ma Valparaisost tagasi tulen:D

Koolis oli hea üllatus. Mu lemmi tüdruk,Alfo,hakkas musitama Cristiano Ronaldo pilti. Ja tal pole ühtegi hello kitty asja.Üks Puhhi oma on. Aga..meeldiv üllatus:)

külmaks taas läinud:S

TSAU!

Lemmik klassiõde- Alfo















LECHE CON CHOCOLATE.














Zero. lemmikjook.














Suht lebo


















See juhe kukkus mulle pähe ja peaegu murdis mu koljuluu.

3 comments:

  1. vaeseke, see juhe on sama jäme nagu sina ju. :D

    ReplyDelete
  2. Me siin Saksa Siimuga mõtlesime, või noh Siim leidis ja mina nõustusin, et sa oled seal mingi hull VIP:D

    ReplyDelete