Tuesday, September 1, 2009

Aeg midagi teha ka,mitte istuda.
Otsustasin,et mina ei viitsi enam iga päev mitu tundi järjest kodus ja arvutis passida,peab ise end käsile võtma. Olen tänase päeva jooksul tulevikuplaane teinud rämedalt,kutsunud tsikke jalkat mängima, homme shoppama, ühe tüdrukuga linnas okku saama jne.. Hakkasin ise kutsuma,üle viskas. Theaga plaan salsatrenni minna. Plaanid,plaanid.Ma pole ikka ID kardi järel käinud,mis sai 11 august valmis. täitsa totu. teen ära varsti:D:D:D
Mul oli see periood,millest ELOL räägiti. Kes teavad need teavad. Nüüd hakkab jälle paremaks minema,ma ei taha enam kõiki lüüa ja olen isegi õnnelik et siin olen ja naiivselt lootusrikas tuleviku suhtes.
Hea on,hea on.

*******
Täna käisin Andrea pool,tegime kooliprojekti. Mingi nad teevad niiii palju siin rühmatöid.Vaadake nagu filmides,tehakse neid vulkaanimakette,universumi makette ja hästi palju esitlusi. Eelmine nädal tehti universumi maketid füüsikas,nii äge. Ja nagu grupi peale,ja suht iga päev on jälle migni rühm klassi ees,esitlemast mingit refeeraati,uurimistööd või muud sellist. Hästi palju selliseid praktilisi ülesandeid ja presetatsioone. Mulle meeldib.
Täna tegime suht igavat asja, hispaania keele tunniks oli vaja kirjutada 60 tšiili sõna,mis vaid tšiilis. Noh,släng põhimõtteliselt. Ja siis kirjeldused ja tegema sõnastikku. Ehk ise tegema kudiagi raamatu,köitma ja saab kunstilise poole pealt ka hinnet juurde. NIi äge. Õppisin slängi ja naljakas oli. Domi ,Sofia, Andrea ja ta isa,hiljem liitus ka Alfo. Jee.

Homme cueca trennn-.-No kohe üldse ei taha esineda sellega.

Tegelt koguaeg kui ma siin liigun ja olen,tuleb häid mõtteid mida kirjutada,aga alati kui hakkan kirjutama,on need täiesti kadunud.Jama lugu küll,pean märkmikku tihedamini kaasas kandma.

Aa,ema ütles,et selle nädala lõpus kolime. Usun ma jee.pidime 2 nädalat tagasi juba,ja nad pole siiamaani mitte muffigi pakkinud ega midagi. Eks näis,tahaks ära saada. Kuigi ema rääkis eile külalistele,et kolime minu pärast,sest Helena tahab suuremat maja. Tänks.
**



KUID HEAD KOOLI AASTA ALGUST TEILE! Ja härmakad,ärge hoidke vaenu enam treffi vastu,saage sõpradeks,naljakas vaadata teid hetkel:D

Nautige kooli(ausalt ka),mujal on hullem:D

1 comment:

  1. Mul on vist see periood mis sul läbi sai, aga kui kuhufi kutsutakse pressin end väevõimuga kohale ja trennide jms asjadega sama julgu, ei viitsi lihtsalt. Koolis on ka nõme:D Aga asi edeneb:D

    ReplyDelete