Saturday, September 12, 2009

Ahv

Töö ajaloos tegin ära. Hinnet ei tea,nats vigu tegin,mõned verbid unustasin lisada või mõnede sõnade lõpud teised,aga põhimõtteliselt olen ikkagi uhke enda üle:D:D

Koolis tuli hea tuju. Mõned teavad,et kui mul mingi energiatuju tuleb..ma..jah,hullun. Ma pole siin veel kordagi vist hullunud,niiet täna tuli eriti tugevalt,ega ma uhke pole. Mõtlesin vahetunnil,et täna olen mina ahv ja hüplesin ja karglesin ringi. Ronisin mandariinipuu otsa,leidsin mandariini,hakkasin üksi sellega ahvijalgpalli mängima. Kahjuks see vaene olend lömastati mu jetijala poolt. Siis aitab ahvist. Hakkasin Soulja Boyd tantsima. Ja hüplema ja karglema, inimesed naersid vähemalt,hea et mingigi kloun seal koolis on:D Mängisin hip hopparit,hea et ma täna kooli dressidega läksin.
Siis õpetaja jäi hiljaks,niiiet sain edasi lollitada. Nimelt,siin klassid on nii,et üks pool on nagu täiesti vaid klaasist,et kõike näeb sisse. Ja siis ma klassist klassini,hüpelsin nagu Soulja Boy,teate küll seda Supermani laulust:D Vaatepilt võis hea olla,lihtsalt mingi blond hüpleb nende klassist mööda ja teeb nägusi. Jah,siis mind kutsuti klassi,õpetaja ilmus,mata. Ma hakkasin laulma beebihäälega seda Slämi vms laulu " Aga mul on jumala pohhui,sest sinust ei hooli ma,ära tüüta mind,oma igava jutuga jajajajajajajja". Ja see oli vastuseks ka igale küsimusele,kui keegi küsis mis mul viga.
Mul oli tore ja loodan et seda enam ei juhtu,ma ei suuda end kontrollida siis:D aga vähemalt inimesed naersid.

MA SAIN ID KAARDI TÄNA:D Läks aega,4 august tegin:D::DD Koguaeg lükkasin edasi,edasi. Täna lõpuks läksin järgi,sest ministeerium või mis iganes kukub varsti kaela juba sest ma pidin juba ammu enda viisa ja ID koopiad ja numbrid saatma et mind ära registreerida või midaiganes,aga ma sian täna alles ID kaardi,viisa aplikatsioonidest pole ka aimu,ah,küll laheneb. Hetkel on ilusti siin:D

Kodus esimese asjana magama paar tundi. Raiskasin liiga palju energiat koolis.

Õhtul Elissaga jalutamas. Minu halvad naljad jätkusid. Ma leidsin maast ühe 2m suure oksa,ja see oli lõpust nagu 3 haruga,nagu see kuradikahvel,või see,mite "devil" käes hoiab see...aa,HARK:D ja siis see oli mega suur,2 m või rohkem,võtsin selle kätte ja ajasin Elissat taga ja kõndisin niimoodi ümbruses ringi. Lõpuks väsisin ära,raske oli. Aga Elissaga oli tore. Kõik küll räägivad,et mega ohtlik õhtuti jne(kottpime oli),aga minuarust ohutum kui päeval:D Keegi ei vilistanud,ei tule ahistavalt rääkima ja katsuma ja hea oli:D Siis sõime minu pool õhtust kahekesi,mu ema oli missal koos õdedega(ma MISKIPÄRAST otsustasin loobuda).

AAAAA.
Sain šokeeriva fakti teada. Mu ema ja kõik õed on valetanud,et enne mind on 3 õpilast olnud,et alati kõik korras olnud kõigiga jne. Mu tugiisik rääkis Elissale,et üks vahetusõpilane oli siin veel,aga kuna mu ema iga päev karjus ja keelas kõike,vahetas ta pere. Miks ema karjus? Sest tal oli tšiilis poiss. Ja mu ema ei lubanud Melaniel üksinda kooli minna,kesklinna sõpradega,mitte midagi,kartes,et ehk ta saab poisiga kokku. Klubides sai ika õdedega käia ja värki. Ja nüüd ma viisin pildi kokku. Alati kui ma klubis,mu õed tantsivad mu kõrval,ma arvasin,et juhuslikult. Ükskord Kamikazes õnneks sain vaid mina olla ilma õdede kullipilguta. See selleks,nii. Mu 24-aastaen õde hoiab ema eest saladust et oma mehega kohtub,kellega on koos 3 aastat olnud,Anita 29-aastane, hoiab üldse saladuses et tal poiss on. Kuigi ema teab Jonathani,aga arvab,et nad sõbrad. Jep,tüübid elavad ka koos,aga ema ei tea. Sest talle ei meeldiks. Ma koguaeg mõtlen,et jah,mis siis et ei meeldi,kui ei meeldi siis ei meeldi,miks saladus. Nüüd tean,mu ema on terrorema ,loogish et nad saladuses seda hoiavad. Täiskasvanud naised. Ja miks see jutuks tuli..eile oli Elissa siin ja rääkisime mu emaga,ja ta küsis,et kas ma tahaks tšiili poissi. Ma ikka ütlesin,et pole vaja,eesti omast ka piisab, ema oli õnnelik. Ütles,et jaa,ei taha ma,et sul oleks,aga kui on,pole hullu,aga parem kui poleks. ja täna Elissa ütles siis mulle seda värki.
Aga mega palju saladusi on siiin:S NAGU MEGAPALJU. Isa eest hoitakse mingeid mõtteuid asju saladuses,ema,õdede,tuleb välja et minu eest. Ma enamus asju tean,nad koguaeg sositavad mulle "ära seda emale ütle,aga...; ära isale ütle,aga...; ära Belenile ütle,aga...".
Nagu see on liiiiiiga liig,ma saan aru väikestest saladustest ja nii,aga siin ..ma ei tea kuhu perre ma sattunud olen:S
Ja et ema iga päev räägib,et jaa "mul on 3 tüdrukut enne olnud,ja nad on niiiiii toredad olnud,kunagi pole probleemi olnud,vaata et sinuga ka ei tuleks". Jah, ärme jah maini seda 4ndat tüdrukut. Kusjuures,Melanie,kes lõpuks mu pere juurest lahkus,läks sinna perre,kuhu Elissa läheb,ta ka vahetab peret. Ma kardan vaikselt oma pere,mis veel...isa maffia,ema ka mingi terror tegelt...
Ma ei vahtea,aga..ma ei tea. Iga päevaga meeldib see pere aina vähem. Täna tuli Belen,niiet midagigi head.
Oukeidoukei,rohkem midagi homme,homme matkama mäkke vara(teoreetiliselt juba täna),niiet ma tudule ära alleaaa.

wish me luck.

2 comments: