Wednesday, September 9, 2009

Noniiii

Pikem postitus siis. Alustame reedest.
Hommikul kooli,MEGAKÜLM. Mingi külmaperiood taas, 0-i lähedal hommikuti. Imelik,nädal tagasi oli 30 kraadi:D Päeval siiski soojem õnneks Ja siin pidavat aina soojemaks minema. Jah,aga praegu veel talv,kevad tulekul!:) Aga kooli,seal tulid need kaks noormeest,andsid meile need rahakogumiskotid ja suure lohmaka särgi ja et,läksime. Üldiselt pidid kõik üksinda olema,ma olin sõpradega,igaksjuhuks kui keegi küsib millega tegu,ja ma päris oskan hispaania keeles seletada.
Tegu oli organisatsiooniga Coanil,mis on siin suht kuulus(kui raha küsisin tegid kõik näo et teavad seda,niiet ehk) ja kogub raha mentaalselt haigetele lastele. Ma ei tea kudias see eesti keeles õigesti kõlaks,inglise keeles mentally disabled kids. Niisis,läksime. Õppisin lause selgeks,ehk "Buenos dias(tardes,hiljem kui kell 12), seńora(a), me coopera para Coanil por favor???:)" Ehk,Tere päevast härra(proua),annetaksite mulle Coanili jaoks palun,või midagi sellist. Ja siis pidime alati ühe väikese kleepsukese annetajale rinnale panema. Hiljem terve linn neid täis:D Vahepeal läks keel suht sassi,koguaeg,igale vastutulijale sama asja öelda,ise mõtlemata oli suht jura ja see sõna Coanil oli vahel Conil,Caanil,Cosil ja mida kõike mu suur jetisuu välja ei mõelnud.(pildil rahakogumiskott)

Meie koht(igaksüks pidi mingis kindlas kohas olema),oli ühe poe juures. Kahjuks polnud me seal üdlse,algul niisama kõndisime ringi,siis läksime koolidesse. Mõtlesime,et mis mõttega me küsime minutis mingi 4 inimese käest ja saame natuke raha,kui saaks ühte kooliklassi minna ja ühe minuti jooksul 40 lapse käest saada. Mainin seda ka,et siin rahvas annetab ka,enamasti anti ikka 6-8 EEK ringis,kes rohkem kes vähem,sain 25 EEK ka. Aga and tõesti annavad suht eranditult kõik. Aga läksime siis Domi ja Fanjaga ühte kooli,selline riigikool. KOolivormi pole ja kord olematu. Küsisime direkotri käest luba,et paaris(!) klassi käia. Ta lubas meid saata. Veetsime seal üle tunni aja,sest ta otsustas meid KÕIKDIESSE klassidese viia. Ja igal klassil paralleelid ja suht äge. Aga Martinil õigus,MA OLIN KAUBANDUSLIKU EDU SALADUS. Läheme klassi,kõik mingi "ooooooooooo". Siis küsisime annetust. Algul ei vedanud kuidagi,aga kui keegi ikka julges,nägi,et ma panin kleepsu ka,tormasid alati kõik kohe minu juurde rahaga,et minu käest ka kleepsu saada,tähelepanu saada ja küsida kust ma pärit olen. Ja see oli nii äge,alati teise dootasid juba ammu väljas,nad ikka tõid mulle raha. Teistele ei viinud eriti,mulle:D Ja mida klass suuremaks,seda hullemaks läks. Segaklassid ka,ehk sellised idioodid mehed,kes tahavad tähelepanu saamiseks asju loopida,õhupalle mu kõrva ääres katki teha ja karjuda jubedusi. Ega õpetajad midagi ei tee ka,kord olematu. Aga jah. Pea et igas klassi,pidin kõigile rääkima,kust pärit,kus kohas see Eesti on,mis keeli ma räägin,vahel paluti vene keelt rääkida. Ma laulsin neile Gena ja Potsataja laulu:D:D:D Aga ja,läheme raha koguma aga tuleb välja et hoopis mingi minu biograafiat jutustama.
Statistika seal koolis oli veel see,et 2x küsiti kas ma kuulan Tokio Hoteli. Algul Jonas Brothers,Miley Cyrus,Hello Kitty ja nüüd ootamatult tullakse TOKIO HOTELLIUGA VÄLJA? Ütlesin talle,et jah,tean seda bändi. "Kas sa neid isiklikult ka tunned?". Ma ütlesin,et kahjuks(väga kahju),mitte.
Direktoriga rääkisin ka palju ja sõbralikult,my time to shine again.
Siis läksime teise kooli,veidi korralikum ja seal midagi huvitavat polnud.
Aga ja,7 tundi kogusime siis seda rahakest. Lõpuks võttis väga läbi, söönud polnud midagi,raha taskus polnud(kotist ei saanud,sest see oli turvatud niimoodi,vaid üks auguke raha jaoks ja ülejäänud kinni).
haha,see oli hea vahepeal,et küsin vanapapi käest, ta annab ja küsib. "Kudias läheb? Kas sul poiss ka on?". Siin nimelt on alati suht esimene küsimus,kas sul poiss on,siis oled eriti tegija. Inimesi eriti ei huvita,kas nende pololo(a)(ehk poisssõber,tüdruksõber) on hea iseloomu või välimusega,peaasi,et ON.
Aga jah,hiljem saime siis kõik kokku,andsime raha ära ja koida.
Kodus on hea. Jõuan VÄGA väsinult koju. Õed tulevad. "Kuule,tunni aja pärast lähme nädalavahetuseks lõunasse reisile,pane end valmis". Seegi hea,et nad eelmine päev VÕIBOLLA ütlesid. Aga ok,tund aega. Siis öeldi,et ei,2 tundi. OKei,sättisin end MSNi sõpradega rääkima,2 tundi ju aega,kui tuleb Rosita,et muutus,siiski poole tunni pärast. Lõpuks lahkusime 4ja tunni pärast,7me paiku.
Carlos tuli järgi ,autoga. Ema ei tohi teada. Ma ei saa aru,miks peab varjama,et Beleni poiss ka kaasa tuleb. Hull asi,isegi kui ei meeldi,ega ta ei takista ju. Ei saa aru. Aga autos olid siis Belen,carlos,Margareth ja Rosita.

Kõigepealt läksime kodulinnas kaubanduskeskusesse,Rosital oli laadijat vaja. Ma ei viitsinud minna,läksime seal samas ühte kioskisse,et šokolaadi osta autosse kaasa(pidi tulema 9e tunnine sõit). Lähen sinna pisikesse kioskisse,kaks noormeets müüjateks. Küsisid kohe,mis tahan,ma ütlesin,et ei tea üdlse,šokolaadi,aga et tšiili oma sakib(ausalt). Siis saime jutu peale,tegime äraarvamismängu kust riigist pärit olen,lõpuks jõudsid nad Soomeni ja ma ütlesin ise neile ette. JA siis vaatasin,et jama,teised vist ootavad,ostan lolli ja kindla Snickersi. hakkan maksma. "Eii,sa oled nii sümpaatne ja tore,me teeme tasuta". Okei,kui tasuta siis tasuta. Tänan ja hakkan minema. "Oota,aga vastutasuks tahame su facebooki". Andsid paberi ja pidin kasutaja kirjutama. (Siin kasutavad kõik suhtlusportaalina facebooki). Andsin,kuid kodus hiljem ma neid sõbralisti vastu ei lisanud,ma sain oma Snickersi,mida rohkem vaja.:D Läksin teiste juurde,Rositale meeldis see,et tasuta sain,tahtis ka midagi osta sealt. Läksime tagasi. Ja Rosita hakkas maksma,ja et ei tunduks,et ma niisama tagasi tulin et neid niisama näha(ma tulin vaid seetõttu et rosita tiris),ütlesinet "ta on mu õde siin". - "ÕDE? no seljuhul saad sina ka tasuta!:)". Ja Rosita sai ka enda asjad tasuta ja hakkasime sõitma.
Oeh,raaaaaske reis oli. Väsitav. Vahepeal öösle kuskil söömas kiirtoidukohas. AAA:D:D: NII PULL!:D:D:D
Nimelt,Carlose uus auto,luks volvo,on selle katuseluugiga. JA SEE OLI NII KAIFF;keset maanteed,öösel oma pea sealt välja pista. Mitte pea,terve ülakeha. Aga ma sain seda teha vaid siis,kui kiirus veidi väiksem,suurema kiiruse korral oli tull meeletu. Aga ülitseff oli.Hiljem,teistel päevadel ka,sain seda pulli tehtud:D Peale keskööd päris palju jõudsime kohale. Läks hoopis 6 tundi,mitte 9. Anita,mu õe koju. Ta elab ühes väga väikeses linnas,ei teagi nime. Jonathan,poiss ka seal. Sõime ravioole,ja pidime minema meie mingi onu või nõo juurde,et kõik saaksime eraldi voodid ja magada. AGA EI. Rosita tahab Anitaga olla,tema ei tule. Ütleme,et nii ei saa,tule ikka. Ei,tema hakkab nutma. Ta on kõige ärahellitatum jõmpsikas. Ja noh,nad ei üritanudki rohkem,Roista saab ju mis tahab,ja lõpuks magasin mina ühes kaheinimesevoodis koos Carlose ja Beleniga,ilma padjata ja külmumas, ja teised 4kesi ka kaheinimesevoodis. 3 tundi magamist ja hommikul vara sõitu.
Läksime kõigepealt ühe joa äärde. Või kosk,ei mäletagi mis vahe neil oli.

NIII ILUUUUS OLI. Kahju et ilm jura ja niiske oli.
Me Jonathaniga otsustasime üle piirdeaia minna,et seal kividel ja vee vahel seigelda.(pildile jäädvustaud see pahategu
)
Rosita hüppas ka hiljem järgi. Tahtsin üles vaateplatvormile minna,aga kuna Rosita ütles,et tema ei taha,tagasi autosse. Siis. sõitsime,sõitsime. Vahel väiksemaid peatusi tehes. Meenutas reisimist oma perega Euroopas. Vahepeal autopagasnikus süüa tehes sai ja juust ja loodust vaadates ja..aah,väiksemates linnadest läbi sõites(aeglaselt ja ma ülekeha luugist väljas). Ma ei teadnudki,kus meie sihtpunkt on. Lõpuks jõudsime sinna.
KUI KENA!
Nagu,selline kompleks,kus sellised mõnusad majakesed,siis basseinid,tenniseväljakud,klubid,baarid ja see kõik väga vaikses,mägede vahel,järv kohe seal samas. Megailus ja rahulik oli:) (Pildil vaade elutoast ja maja ise)

Seal olid narid ja üks suur voodi. Seal magas Margareth. Ma kaotasin nats kannatsue ja ütlesin,et lõpeta ära,lase Belenil v Anital oma mehega olla. "Ei,mina tahan". Ütlesin Anitale,et ära lase tal teha nii. "ei,vahet pole,pole tähtis". Siin poputatakse noorukesi koguaeg.
Aga jah,siis basseini ujuma. Õhtul oli hea:D::D Läksime öösel sinna jalutama. Raske oli,megapime ja nii. Nagu Ööbikuorg,treppidest alla,mäest alla ja nii. Lõpuks jõudsime sinna,kus baarid ja värgid,aga kõik kinni. Ühest paistis valgus,karaokebaarist. Kedgai polnud,proovisime ust(mis oli väljaspoole ka. Lahti oli. Läksime sisse,laptop töötas,panime laulud omavoliliselt käima,kõlarid ja mikrofonid ka sisse:D Megaäge oli:D Ja siis Jonathan ja Rosita laulsid. Lõpuks tuli omanik:D Rääkisime nats juttu,ta jäi sinna valvama ja hullu polnud:D Siis tagasi tuppa,sest JALGPALL JU!:D
Rahvusport siin. Kunagi isegi maailmameistrid vist oldud. Ja mäng oli Venezuelaga. Mehed jüid pudel rummi ja koolat, ja Venezuela paha pätt tegi lõpus penalti tõttu 2:2 viiki selle. Homme mäng Brasiiliaga!:D
Aga jah. Pühap. siis hommikul vara tõusime,hakkasime sõitma. Sõidame ja sõidame. Lõpuks tädi poole,kes omab poodi. Kuskil x linnas. Väga getolinn. Nagu filmides,sellise.d.väikesed kohe kokku kukkuvad majad,ja igalpool. Suht kurb. Aga tal oli pood,ja poe taga uks tema haisvasse elukohta. Olime seal 4 tundi,sõime palju ja niisama ajasid juttu. Ma mängisin tänavalastega tänaval jalgpalli:D
Ja kojusõit.
Jah,enamvähem ongi kõik mis toimus. Kell 1 sain siis pühapäeva öö vastu esmaspäeva magama ja erksalt kooli. Aga jäin reisiga rahule,nägin vapustavad Tšiili loodust, sain jälle reisida. Kui Rositat poleks olnud,oleks perfektne olnud.Ma kõigest ei kirjuta,mis jama see tsikk tegi,pole mõtet. Aga küll ma teda kasvatama hakkan siin:D
Aga..jah. Muud vist sellest polegi.
******************************************

Täna oli ka hea päevake. Koolis kirjanduses üllatus töö. Ehk,mingi 8 lühiteksti,ja siis küsimused teksti kohta. ja poolteist tundi,suht raske oli. Ma feilisin reaalselt. Küsimustest enamvähem sain aru,tekstidest eriti ei saanud:D Ehkv eab 2he väja:D (siin hindamine 1-7). Hiljem cueca võistlused. Minu partner Juan,ja Elissa partner, Jordan,tantsisid,ja me olime publik. Suht äge oli,ma tegin video ka ja paar pilti. Kõige ägedam oli,kui minu partner,3nda tantsu lõpus pani kübara enda ja tsiki ette ja suudles teda. Mis on tegelt keelatud. Aga noh,armastus võidab. Mul lõi küll suu lahti,et mida helli:D
Elissaga on siiamaani megalõbuuuus:D:D Saksa tüdruk. MEGALÕBUS:D
Aa,treener oli ka seal,temaga sai palju nalja ja värki ka. Homme trennnni!:)

Aa,koolis on suht igav,ja enda Anna Karenina olen ka lõpetanud. Käisin koli raamatukogus ja nüüd loen koolis hispaaniakeelset "Väikest Printsi".See on raamat,mida võib mitu korda järjest lugeda. Ja hea,kerge lugeda ja harjutan keelt. Keel on juba tulemas, tulin ju umbkeelsena siia ja siin KEEGI ei räägi ingl. keelt. Minust saadakse aru ja iga päevaga areneb!:)
Muidu olen megaväsinud. Aga mis veel...
Aa
*Tšiilis on 600 vulkaani,neist 56 aktiivsed
*Maavärinad väga sagedased,kasvõi väiksed. Ma pole veel tajunud,aga kõik ütlesid,et suvel(eesti mõistes talvel),peaks taaas suht tulema. Huvitavaks läheb:D
* Maailma suurim maavärin on ka olnud tšiilis:D:D:D:D Sellest tekkinud tsunami jõudis isegi Hawaile välja
(Ma täna koolis lugesin kooli geograafia ja ühiskonna õpikuid:D).
*Hammas ei valuta enam. Taevane õnnistus.
*Seline igav postitus ma tean,aga elu siin nii rutiinseks läinud, ja nalja enam ei saa eriti. ja ma kirjutan tegelikult endale,et aasta pärast ja 7 aasta pärast lugeda mis ma tegin. aga küll minuga midagi uut ja huvitavat ja naljakat ka juhtub,saate sellest osa kunagi,luban:D


Rohkem ei oska ma midagi kirjutada:D:D Lisan veel mõninagid pilte:) (Suuremana vaatamiseks klõpsake pildile).











MA MAGAMA,HEAD ÖÖD!:D

4 comments:

  1. Ai mul viskaks ka üle kui mingid hellitatud jõmpsikad mu peres oleks...sul on aasta aega Rositat kasvatada:D (oli vist rosita:D:D:D)

    ReplyDelete
  2. hei, sinu blogi on väga huvitav lugeda :)

    ReplyDelete
  3. usu,ma tahaks teda vahel lihtsalt lüüa,see on ebanormaalne. ma kunagi võin msnis täpsemalt rääkida,ma ei hakka blogi sellega rikkuma:D
    aga aitäh anonüümne:D

    ReplyDelete
  4. haaah, sa juba biitid mind ka blogide pikkusega!:D

    ReplyDelete