Sunday, September 20, 2009

Ütleme kohe alguses ära,et FEIL. 4st peost sai 1. feilfeilfeil.
Suva,teeme kiirelt.
NELJAPÄEV
Öösel magada ei saanud,CUECA JU. Ok,hommikul ärkasin üles. Aa,algas väikse draamaga. Nimelt,teenija tegeles seal kõikide kleiite ja värkidega(rosital ja margarethil ka vaja),ja ta oli seal suure hunniku juures ja ma ütlesin,et kuule,mul ka seda valget alusseelikut vaja. Okei. Hiljem tuleb Margareth suht vihasena minu tuppa,et "See on MINU alussellik,niiet kui sa seda mõnikord tahad,küsid MINU käest,mitte Bessina(teenija) käest". No sorri. tal endal oli niigi olemas seal megapalju neid,sorri et ma ei teadnud et see sinu oma on kallis õde. Okei,olin kuss ja midaiganes,kooli.
Ootasin sõbranna sõbrannat,et ma KLEIDI SAAKS:D Sest ma ,nagu tõeline tšiili inimene, mõtlesin koguaeg,et ah,homme,homme(mańana suhtumine),ja lõpuks oligi nii,et sain kleidi paar tundi enne esinemist ja esimest korda elus panin selga:D Normaalne:D
Natuke harjutamine ja..ok. Algas. Me ei tantsinud kohe,palju esinemisi oli. Ja kõned. 18 september on nende jaoks justkui riigi sünnipäev,siis saadi Hispaania võimu alt ära ja iseseisvaks,aasta oli siis 1818. Ja nende jaoks megatähtis,ja nemad ON patrioodid. Kuu aega juba pidustused ja ettevalmistused, igal pool värvid,lipud,rahvustoit ja tantsud. Eesti...jah. pingviiniparaad presidendipaariga vaikselt ja inimesed teleka ees.
Okei,aa,MA ARMASTAN ENDA KLEITI. Mulle niiii meeldis see, allpool ka pildid. Aga ja,istusime kuskil esireas,ootasime enda korda,vahepeal mõned tulid pildistama ja jei. Mul polnud närvi sees,teistel oli.Ma nii nautisin. Ja tuli meie kord.

HAHA. Meil Elissaga traditsioon proovides,et alati enne tantsu teeme seda hevimärki käega(kaks sõrme,2.ja 4jas püsti),keel välja ja nii. Ja ma ütlesin Elissale,kui ma saali keskele jalutasime,et ma teen nüüd ka. Ta ei uskunud. Aga siiski oli Helena see,kes enne muusika algust tegi oma ilusas kleidis ja kontsades Elissale hevimärki ja keel välja:D Naeru oli. Aa,kui me jalutasime ka platsile,kõik karjusid meie nimesi ja ovatsioonid. Oi ma nautisin seda.

Algas. Ma pean teid kurvastama,. Ma ei kukkunud näoga põrandale,ma ei koperdanud, keegi ei loopinud mind tomatitega ,vaid mul tuli kõik väga ilusti välja.Kurb,kurb. Oi kuidas ma nautisin. Areng toimus. Olmues,kui seda õpetati,ei saanud ma MIDAGI aru. koolis,mul tulid pisarad silma,sest ma ei saanud muhvigi aru,aga siis hakkas tulema,ja nüüd skoorisin.
Peale tantsu,ovatsioonid,karjuti OTRO,OTRO(veelkord,veelkrod),ma ütlesin SII, VAMOS,aga teised tahtsid ruttu ära minna. Siis tulid kõik sinna,pildistasid meid,meelitasid. Kui hakkasime riietusruumidesse minema,siis kõik võõrad mingi ütlevad mulle ja musitavad põsele,et ma nii ilus ja nii ilusti tantsisin ja jei.
Mina ja elissa olime parimad,me olime kuu aega harjutanud. Thea näiteks,sai esimese cueca tunni koos õpetaja ja mehega alles kolmapäeval,ehk päev varem:D Carly sai ka 2 nädalat:D Aga kiitusi tuli igast nurgast ja megaäge.
Siis oli veel mingeid värke ja me Elissaga väga ei viitsinud vahtida tegime väljas lollusi ja pilte. Siis sai läbi,tulid mingi ühismängud,ehk kotijooksud ja iga klass pidi mingi ühe tegelase tegema ja mingi etüüdi.Meil oli üks rapa nui(pilt all) ja äge.
Siis MA SAIN SÕPRU!:D Noh,me pidime minema Dannia koju grillima ja värki. Esimest korda sõpradega,mind kutsuti kuhugi,jeee. Läksime algul poodi,ostsime süüa,liha,kartulit ja salatimaterjali. Siis sinna,meid oli paras ports.
Grillime,oleme aias,mega lõbus.Vahepeal käisime mänguväljakul ja nii äge. 4 tundi vist.
AAA:D:D:
Meganali.
Joome seal cocat ja sprite ja mis kõik laual olid,Dannia jubelahe isa tuleb mingi hetk,toob mulle õlu. Mul oli et "noo.mismõttes,aga jah,aitähh". Tšiili õlu. Teised cocat. Joon ära,väike purk,toob pokaali veini(issi,Gato negro!). Lõpuks küsin,et "kuule,miks sa mulle alkoholi tood?"(kell oli ka mingi 2 päeval). Siis ta ütles,et ta tahab mule tutvustada kohalikku õlu ja veini. Okei,tänasin ja rohkem õnneks ei toonud midagi,sain cocaga edasi olla:D Sealt koju,kus jah,möööblit ega midagi polnud:D
Kolime 2he nädala pärast. Sest seal pole köögimööblit ja nad ei taha ennem. Ja vanematel on voodi,teised kuskil tagatoas kilud karbis. Eelmine kord ma seda ei teadnud,sest sellesse tuppa saamiseks peaksin Margarethi toa läbima,mida ta mul keelas,ta niii nunnu õeke mul:)
Õhtul olin üski(Margerethi ei arvesta,ta vaik ja arvutis koguaeg),kell 11 tulid õed,ütlesid,et nad liiga väsinud et peole minna. Okei,1le siis ei lähe,.pole hullu,tuttu.

REEDE
Hommikul läksime uude majja,tegime seal süüa. Ma koorisin kartuleid ja sealt tuli SUUR uss välja ja kõik kiljusid, Et te teaks.
Kell 3 santiagosse,mina,Rosita,Margareth,Jonathan,Anita,Belen(teine belen,jonathani 14 aastane õde). Seal ka ramada.
Tund aega järjekorras,saime sisse. Santiago surimas pargis,pmst nagu Õllesummer vms. Et suur plats,mingid esinemised,telgid,kus istuda sees,õlle juua ja grilli süüa,mingid asju müüdi ja äge.Suur plats oli ka,rodeo oli seal õhtul(ma ei näinud seda),aga küll nägin seda,kus kaks koera oli,ja mingi kilekott pandi üle platsi jooksma nööriga ja kumb koer ennem kätte saab vms:D Me olime sellises suuures telgis,kus mängud. Nagu filmides,teate küll,et pead püssi laskma täpselt ja võidad mänguasja või nooltega õhupalle laskma või rõngaga pudeleid viskama vms. Äge oli.
Aa,siis ma ostsin sealt 20 krontsa eest sellised kiisu kõrvad,mis neoonroosad ja helendavad ja vilguvad niimoodi:D Et ma ikka rohkem nähtaval oleks. Kell 10 läksime sealt ära,Los Andesesse,et siis ikka õigele ramadale minna,kus pidu:D
Läksime,ma sain Elissaga kokku ja ta 3 sõpra. Väga tsill,niiii lõbus. Palju palju rahvast ja suurtes telkides nagu baarilett ja disko käib ja igalpool niii. Mul oli mõnus,olen kõigist pikem,punane mantel seljas, blond. Kõik näevad. AGA mul olid lisaks need vilkuvad neoonroosad kõrvakesed:D Inimesed süüdimatult vahtisid.
Aga tsunami ja terremoto oli minu ja elissa maiuspala. Kes Tšiilis vahetusõpilased olnud,teavad millest räägin:D
Aga Elissa läks mingi tunni v pooleteise tunni pärast ära,kell 2.jäin üksi. Seisin seal üksi,mida ma teen?? Üksi ohtlik. Sõbrad leidsid mu,aitasid õde üles otsida. Telefoniga abiga. Ja Belen oli teises saalis,mul halb tuju ilma Elissata ja 2 tundi istusin seal laua taga ja pea laual üritasin tududa. Vahepeal vihaselt EI öeldes kõikidele tantsusoovilistele ja kell 5 koju:D

LAUPÄEV
Väga mööda päev. Hommikul isa sünnipäevale,ta pidas seda uues majas. VÄHE rahvast(nad ütlesid,et vähe). 51 inimest kõigest. Isa sai 56,õige päev 21.juuli.
Mina olin pahas tujus,olin terve aeg kas köögitoimkonnas või koristasin niiisama. Karaoket lauldi ja kõigil lõbus tuju. Kinkisin Vana Tallinna ja komme.

PS! KA MAFFIAL ON TUNDED!

Mu isa nuttis:D::D:D:D:DD::D::D: üks naljakamaid vaatepilte üldse. Ok,ma kuri,aga ausalt:D
Mingi kõik pidid mikrofoni juures käima ja midagi isale ütlema,(ma ütlesin eeesti keeles "palju õnne ja jõudu tööl:D:D". Ja kui lõpus ta tütred sõna võtsid,siis tütred kõik nutsid,enamus publikut ja isa ka lõpuks:D
Ma ei tea,kas pean nüüd ütlema,et ka maffial tunded või et ta normaalne inimene. Kui ta veel kunagi sentimentaalset poolt näitab,tituleerin ta tavaliseks inimeseks:D

Õhtu jooksul üritasin 4 tundi Elissale helistada,et kas ta Ramadale läheb,sest ilma temata on mul igalpool igav,temaga on niii lõbus. Ta ei võtnud üdlse vastu.Kell 11 otsustasin siis õigesse koju ära minna ,seal oli ka igav ja mõtlesin,et tuttu ära,ei lähe Ramadale ka enam niisama istuma. Läksin koju,poole tunni pärast tuli Belen ka,et me lähme Ramadale,ehk tahad ka.Ma ütlesin,et ei,ma ei taha. Belen läks. 5 MINUTI PÄRAST HELISTAS ELISSA",et jou,sorri et ma ei saanud vastata,aga ma lähen nüüd ramadale,tuled ka.
Ja mul polnud võimalust enam itte,õed olid läinud ja elissa ka poole tee peal,transporti pole. Niiet,jäin koju.
MEGAFEIL. Ja tuttu.

PÜHAPÄEV. kodune,korra päevasel Ramadal,seal nagu tivoli asjad ka,karusellid ja hullemad,olime nende peal ja sõime liha ja nüüd kodune. Koristasin ja tore nii tore.

Niiet jah.
Homme kooli ja..cueca trenne ka enam pole.. aaa, Elissa partner Jordan armus ära Elissase,Juan ütles ja nüüd helistab koguaeg aga Elissa ei võta vastu:D
Muud praegu ei ole.
Homme uuem postitus,räägin natuke elust olust.

AGA EKLUSIIVVIDEO MINA JA TANTSIMAS CUECAT! 3 erinevat tantsu,teie vahet ei tee,aga algused erinevad.
VOT!:D:D






Koos enda partneri Juaniga ja enda megailusa kleidiga,ma niii fännan enda kleiti:D rahvusriided.

















Kiigun.













Dannia aias,17.sept.













PALJU ÕNNE TSHIILI!











Dannia isaga



















joogid.






















Koolilauad viimane nädal:D
















Elissa!:) mi mejor amiga en chile:)


























Elissa,mina,Thea,Carly














Koolihoovis palmipuuga

No comments:

Post a Comment