Monday, September 14, 2009

HEA HEA HEA

Ma veel nädal tagasi suht vingusin,et mulle ei meeldi siin eriti ja igav ja nii,no..igatahes nüüd on läinud iga päevaga paremaks. Nagu ma olen nii õnnelik,nii rahul,ja võtan taas kõike mis võtta annab!:D

Aga mis ma ikka patran kui õnnelik olen,räägime siis mis ma tsillinud olen nädalavahetusel.
Laupäeva hommik,kell 11 tuli Elissa siia,et koos minuga cerro otsa minna. Ehk see, mäeke siin samas,kuhu ülesse jalutad a)autoteed mööda,mis keerutab seal ja nagu Kreeta mägiteed ja värki või b)kaktuse vahelt ja endale ise teed kuidagi tehes.
Me läksime autoteed mööda, SEST,Rosita oli end kaasa vedanud. Aga teate kui SOE oli? Veel kolmapäeval oli siin megakülmalaine,0 kraadi,ja eile,ma olin lühikeste pükste,topi ja ilma päiksekreemita. Üle 30 kradi oli. KEVADE ALGUS. Ma ei julge suve oodata:D Aga igatahes, seal oli taas see bmx krossi võistlus vms. et mäe tipust nad panevad oma rattaga alla ja vinks-vonks,vahel hüpped ja värgid,ja mäest alla. Megaohtlik ja värki,aga terve mägi taas neid kutte täis. Jalutame siis mäkke,autosi nii palju ja rahvast. Teate siin kõigil need autod,et..nagu dziip,aga taga on nagu lahtine kast vms. pikap? ei tea:D Aga jah,siis seal ka,taha pandud rattad,mõned seisavad seal kastis,ja ülesse. Koguaeg ...jah. Ma tahan juukseid värvida:D Aga kuidagi väga väga vaevaliselt saime üles(loomulikult põhjus Rositas,kes ainult vingus et ta ei suuda enam ja palav ja väsinud ja blabla. mida sa ronid kaasa siis?). Mul oli hea tuju,Elissa ka väss,jooksin ja hüplesin. Viimasel ajal energia üledoos:D Jõudsime tippu,istusime seal ja puhkasime. Vaatasime nats,kuidas need hullud sealt alla kihutasid,vahepeal paar sõna vahetades kust me pärit oleme ja mis tõttu me tšiilis oleme ja blablabla.
Alla minnes tutvusime veel ägedate meestega, nende vestlesime pikemalt, Santiago chicod,lubasime neid järgmine päev ka vaatama minna. AAaaa,miks me rääkima hakkasime...:D:D Jalutame,nende autost tuleb kõvasti Bob Marleyt,ja ma karjusin "AAAAh,ME GUSTA ESO CANCION" vms,ehk,nulle meeldib see laul,ja hakkasin jammima,ja siis möödusime autost ja nad naersid mu üle ja hakkasime rääkima.
Hakkasime alla minema,ise MEGAVÄSINUD. Aga,nats jalutasime,ja meil joppas. Seal on üks selline veok ka,et kui kellelgil autot pole,paned sinna megasuurde kasti ratta ja iseenda ja üles-alla sõidab koguaeg,suuuuur ja punane,nagu mingi piimaauto. Igatahes,peatasid kinni,ütlesid,et hüpake peale,me viime teid alla. Nojah,me siis hüppasime sisse. Ja jee,alla. Kaks armast vanameest sees,sõbralikud. Saime alla,koju.
Isa oli vihane et me peale lõunasööki jõudsime,hull asi. Uskuge,kui maffia on vihane,te..jah. te ei taha tunda:D

Õhtul siis läksime tuulelohet lennutama. Siin on üks megasuur plats,kus kõik lennutavad tuulelohe koguaeg:D Natalia,Rosita, naaber Maritania,tore tüdruk ja platsi migni 10 aastane poisike ka. Ma ei teinud seal eriti midagi. Siis mängisime kulli ja jooksuvõistlusi ja tore õhtupoolik. Siis kodus,noulife arvutis. Kell 10 tuleb Belen,et kuule,ma lähen sõbra sünnipäevale,tahad ka tulla? jah,ma tahan. "ok,10 minuti pärast". Jumalaga õnn,et mulle 10 minutitiki anti. Aga võtsin Mesikäppa kommipaki kingituseks näppu ja läksime. Aaa,mainin seda,et mulle öeldi,et majapidu,niiet väga soojalt ei pannud riidesse. Tore,terve õhtu olime põhimõtteliselt õues grilli ääres:D Nats külm oli,hetkel veidi nohune, aga grilli ääres soe. Sünnipäeva lapseks oli Ivan,Anita ex boyfriend,uueks vanuseks sai siis 28. Kõik olid seal umbes sama vanused.
Aga lõbus oli:D Vahepeal oli õhtusöök ka(umbes kell 1 öösel), seal oli tort ja kui ivan küünlaid puhus,lükati ta nägu tordi sisse. Aga see on mingi alati sünnipäevadel. Ma küll ei taha,et ma pärast kooginägu oleks :( Ok,tegelt tahan:D
laekaunistused olid täispuhutud kondoomid,kohalik huumor.
Aga siis ma vajusin miskipärast ära,ja mind pandi kuskile lastenarisse magama,kus mind ma ei tea,3e paiku umbes üles aeti,et jou,lähme kluppi:D Ma nii väss,niiet ütlesin,et ei,ma tahan koju. Hea peoloom ma ikka olen,aga ausalt,megaväsinud olin. Ja viidi koju tuttu mind ja teised kluppi:D

Järgmine päev kell 9 ärakasin,et kell 10 taas mäkke minna,täna pidi ka võistlus olema ja me lubasime eilsetele meestele,et tuleme vaatama. Õnneks saime kahekesi minna,ma ikka suht väsinud. Ja kuna terve selg ja õlad eilsest punased,siis natuke rohkem kaetult ja pikemad püksid. Kreemi ikka pole,sest...ah,homme ostan:D
Aga jalutasime, üldse ei viitsinud. Õnneks kohe alguses auto peatas seal mäetee pal,hüppasime sisse,toredad sellid sees. Rääkisid inglise keelt ja võistlesid. Jaa,emme,ma tean et ei tohi võõrastesse autodesse minna, aga see oli selline ohutu värk,vaid üles-alla sõitmine koguaeg:D Aga ja,jube oli,sest siin teed niii kitsad ja neid autosi kes üles-alla sõidavad,nii palju ja ma ikka koguaeg vaatasin et oi jama,nüüd paneme kaktustesse ära. Aga jõudsime ülesse,tänasime,ja läksime istuma tippu. Istusime,mõtlesime,et kuna need eilsed kutid jõuavad. 2 tundi vist,Elissaga kvaliteetnaljade seltsis ja rahvast aina kogunes ja kihutas. Vahepeal tulid veel mõned rääkima ja koguaeg räägiti meiega ja üldse,väga äge. Palju parem kui laupäeval, kes see ikka juurde tuleb kui mingi 9-aastane mu käes jõnksub:D Aga ja,tsill oli,siis ma avastasin,et mu mobiil kadunud,5 minutit leinahetke,tsillisime edasi. (mobiili leidsin hiljem kodust:D) Hakkame alla minema, paar minutit,taas auto peatab:D:D Mingi isa ja ta poeg,midagi nad ei rääkinud,poole peal tulime maha,sest tahtsime nats võistlust vaadata ja kõige suurema hüppe koha juurde minna. Natuke pildistamist, taas tee peale. 2 minutit,ja see suur punane auto tuleb,hüppame peale:D ja saime alla ja tulime koju ja ma läksin magama sest meeletu peavalu ja kõik punane a..jah.
Nüüd olen näljas,ootan et keegi mulle süüa teeks(päris mugavaks läinud siin:D), ja õhtul on MTV video music awards ja HOMME KOOL!:D
Rohkem vist midagi pole.
Igatahes olen rahul,koolis on lõbus,pere on hea,tutvusi on aina rohkem,tunne end ka juba kodus mitte kui turist.

tsaukaplauka.

JUST tulid kõik koju,nad käisid mitmeid tunde väljas. Ja lähen elutuppa,ei mahu ära. Mingi uusi mööbleid,lampe ja igasuguseid asju täis. ME LÕPUKS OMETI KOLIME,ja nad olid uue kodu jaoks asju ostnud:D
JEEEEEI:D
ja lõpuks on kõik kodus. kõik õed,kõik kõik. ja nädalaks ajaks vist. äge,mulle ka lõbusaid aegu rohkem:D
Ok,lähen nüüd neid uusi lampe uurima ja mida iganes nad ostsid.:D

(pildid hiljem. ja kuulge rahvas,ma kunagi hilejm tegelen fotkiga ka. lihtsalt need pildid võtavad meeletult aega,täna ma pool päeva magasin,niiet..hiljem:D)

No comments:

Post a Comment