Friday, September 4, 2009

Kuidas algas teie päev? Minu päev algas kirikus palvetamise ja kristlike laulude laulmisega ja piibli lugemisega(täna räägiti kuidas mingi piiblitegelane Simon rääkis maestroga. maestro vist jumal).

Aa,siin kohal pean vea korrastama. ma ei käi mitte KRISTLIKUS tüdrukutekoolis,vaid KATOLIKUS. pole aimugi,kas seal nagu vahet ka on,aga jah,neile ei meeldinud et ma kristlik ütlesin täna,niiet vist mingi vahe on.

Aa,ükspäev rääkisin tund aega mormoonidega ka. Nimelt mul polnud kedagi kodus,ja siis ma ei saa koju sisse,võtit pole,niiet ootasin aia taga poolteist tundi ja tund aega kahe noore USA mormooniga rääkides. Huvitav oli.
*****
Täna öösel,nägin head unenägu. Ma olin 2 päeva Eestis. Ma jäin tšiilis haigeks,migni mõtteu peavalu vist,ja kohe emme ostis lenukipileti ja lasi mind koju tuua. Olin kaks päeva kodus ja mäletan,kuidas siis bussile läksin,et lennujaama sõita. Siis ärkasin suure valu tõttu(sellest hiljem).
Ja paar päeva tagasi nägin,kuidas helistasin Eliisele(etine chica eestist siin tšiilis),ja ta ütles "kuule,ma ei saa rääkida,tulin nädalaks ajaks koolieksursiooniga Eestisse,oleme harjumaa metsades hetkel". Oi kui kade ma olin(sest siin on rohkem põõsad kui metsad:D). Jah. Eesti on ikka parim kodu:) Kuigi siin sobib ka,kuid Eestist pole midagi paremat.

Aga valu siis. MIKS PRAEGU,DIOS MIO(jumal küll). Nimelt. Paar päeva hammas täiega valutanud. Imestasin,et miks küll,mul ei valuta need iial. Öösel ärkasin selle peale,et läbilõikav valu taas, no ei saa aru. Täna hommikul hambaid pestes märkasin. MUL ON TARKUSEHAMMAS TULEMAS:S:S:S:S:S Miks nüüd? Hambaarst eestis enne tšiilit ütles kae,t VÕIBOLLA tuleb,aga parem kui mitte,sest ruumi pole. Jah,saan aru jah et ruumi pole. Mul niigi esi 4 hammast üksteise peal veidike,sest ruumi pole,aga nii hull pole,et breketeid oleks pandud. Aga nüüd see lollaksa hammas topib end sinna ja ma oma suurte jetihammastega piinlen. Päevasel ajal pole midagi,hommikuti ja ööösiti,ai carramba. Aga eks hullemaks läheb. Praegu vaid kikuge väljas,ja neid peaks veel tulema. Olen kuulnud,et kõige valusam asi ons elle välja tõmbamine:S Hambaarst tšiilis MEELETULT kallis,alaealisetele pole tasuta ka. hea et kallis YFU mulle kindlustuse tegi et mulle tasuta. Aga kardan ikka,lükkan nii palju seda edasi kui võimalik:D
*

*Teate,et rubinos Cruso saar on tšiili saar? Lihavõtte saar ka. Ja osa Antarktikast kuulub ka minu riigile. Ja kunagi ajaloos,kuulus terve argentiina ja natuke boliiviat tšiilile. Võimas:D

* Homme vist concepcioni.Kahju,et bussiga,see kaugel,kallis,jälle raha läheb. :S:S:S Aga ära ei taha ka öelda reisivõimalustuest.


* Kuna koolis muud teha pole,siis õpin keelt. Kirjtuan verbe,pinginaabriga abiga kõik pööramised olevikus,minevikus,tulevikus. Tahan korrektselt rääkida.

*Siiski kahjuket raha nii palju läheb koguaeg. ma endale pole mitte midagi peaegu ostnud, ja siin odav ka,aga need bussireisid ja väljas käimised,millest ma taganeda ei saa. argh:S Süütunne,süütunne. Ma ei tea kuidas sa martin seal saad hakkama:D

*Homme raha koguma. Ei tea mis saab.

*Pilte kõigest panen ka hiljem. ei viitsi arvutisse laadida üldse. ÜDLSE,väga laisk olen.
*haha, YFU saatis kirja,et tahab mu viisa aplikatsiooni koopiat. Ma saatsin,et kamoon,ma Olmues andsin teile kõik enda omad. "noh,siin neid pole". Nii tore.

aga,jah. homme vara ärkama,niiet. head ööd.

*Aa,aitähh vanaisa kirja eest,sain kätte:)

2 comments:

  1. Ma ise ka ei tea:D Ma åritan end pidevalt poes taltsutada:D

    ReplyDelete
  2. Uudishimulik lugeja:)September 4, 2009 at 3:09 PM

    tarkusehambaga on nii, et kui süst tehakse siis pole selle tarkusehamba välja tõmbamine üldse nii hull.. juhul kui see muidugi viltu ei kasva :/ eks ta ebameeldiv ole aga ma usun, et saad hakkama :)! võid valuvaigistit võtta kui tunned, et ta valutab, eks see olegi valulik kui ta hakkab välja pressima sealt igemest. kõike lahedat sulle!
    Ps. see valu taandub tasapisi ;)

    ReplyDelete