Tuesday, September 15, 2009

keemik valmis noh.

Keemias sain kiita,oujea. Mingi anti kõigile töölehed ja abilehed,kus selgitataske jne. Miks Eestis meil nii polnud? See sama teema,eestis noh,keskmine, 3-4. Siin,anti mingid lehed,kus kõik nii hästi lahti seletatud ja ma sain mega aru. Ja täitsin kõik töölehe ära,teised ei teinud muhvigi. Neil elu nii ilus,õppima ei pea ju:D
Aga ja,läksin siis õpsi juurde pugema,et "vaadake palun,kas mul ikka õige?". Mingi,ta oli nii üllatunud. Ma olin kõik mingi taolised asjad nagu H2SO4-jad ja värgid hispaania keelde kirjutanud õigesti ja kõik raskemad ka,nagu F2(SO4)3 jne. ma ei tea kust mul see tarkus seda hispaania keeles teha tuli,eks need lehed nats aitasid.
Aga ja,õps mega rahul ja ütles,et ma niiii tubli. Jeee. Niiet emme,ära muretse,ma ikka õpin ka vahepeal:D
*
Õhtul Elissaga väljas ja ma ei ole tükk tükk aega nii naernud. Teate küll,et kui vahepeal hea tuju ja naermine,siis on lõpuks nii,et iga lause ja iga sõna on nii naljakas ja migni 2 tundi non-stop naer.
Hea oli,istusime pargis,jõime šokolaadipiima.
HAHA. Meie vestlus ühe 8-aastase Paulaga seal.
Paula: "kas sa Jonas brothersit kuulad?"
Mina(võlts ekstaas): JAAA,MUIDUGI;nad on NIIII ILUSAD!
Paula: "oh,laula midagi!"
*laulan ühte laulu*
Mina: Aga kas sulle Hello Kitty meeldib?
Paula: JAAA!
Elissa. JAAA,mulle ka(taaskord võlts,millest vaid mina aru sain)!
Paula: mul on kõik asjad temast!
Mina:aaah,ma tahaks ka,aga mul mõned asjad on,aga tahaks padjapüüri ka.
Elissa: Aga miley Cyrus?
*Kisame kõik koos,Paula jääb uskuma ka noh*
Paula: Jaaa,Hannah Montana film!
Mina: JAA, SEE ON MU LEMMIKFIIILM :):):)
Paula. Mida sa veel kuulad,sul nii hea maitse. (:D:D:D:D:D:D)
Mina: BRITNEY SPEARS "W OMANIZER!"
*Elissaga laulame seda*
Siis läksime ära.
NB: Kes veel ei tea,siis Jonas brothers,miley cyrus ja hello kitty on asjad,mida ma ÜLDSE ei kannata, aga seekord tegin halba nalja Elissaga:D
Jah,targad lapsed siin.
***
Siin video kuidas Paula koeraga suhtles:


Head öööööööööd.

2 comments: