Friday, September 18, 2009

Jätkuvalt üllatuv..

Astun koju ja mitte ühtegi mööblieset pole. Ainult köögis ja minu toas.
Nagu,lambist. Eile öeldi,et jaa,kolime lõpuks umbes 2he nädala pärast.
Aga kuna kedagi kodus pole,ainult Margareth kes peale tänast minuga vaevalt et niipea räägib,siis ei saa küsida ka,et kus me täna öösel magame. Sest ainult minu toas on hetkel voodi.

Jah,tavaliselt on nii,et 20 minutit= tund aega ja nii.
Ja nende kaks nädalat = 2 päeva. Suht normaalne.

AGA

MA EI ÜTLE KUIDAS MUL LÄKS:D:D:D Muidu tore päev oli, aga ma ei ütle veel kudias cueca läks ja mis peale seda tehtud,lähen nüüd pärastlõunauinakule et õhtul energiline püsida.
Keda huvitab,need kannatavad:D
Ma lihtsalt tahtsin anda teada nalja,et astu koju nagu igapäev aga mitte ühtegi mööblieset pole,šokk.

Besos besos blablabla,ma tuttu.

2 comments:

  1. ma tahtsin öelda, et sa oled mu bookmarksides ja, et ma loen su blogi...


    mul tekib muidu selline salapervo tunne vms, kui ma seda ei avalikusta.

    : D

    ReplyDelete
  2. mul ka enda blogi bookmarksides:D Aga jah,aitäh:D

    ReplyDelete