Friday, September 25, 2009

jalgpall

Iseenesele teadmata,läksin jalka trenni täna:D
Asi oli nii.
Alfo ja Domi kutsusid mind täna jalkat mängima sõpradega, Mõtlesin ,et juhhei ja tralalalaa,saan sõpradega jalkad mängida ja lõbutseda.
Lähen kohale(algul otan 15 minutit mille jooksul suur meestekari mu ümber tuli ja juttu üritasid ajada ja ma koguaeg eest ära jooksin,elagu tshiili), tuleb Alfo. Ootame veel veidi,tulevad 2 vanemat meest. Mul oli,et WHAT??? Ja siis Alfo ütles,et jaa,need meie treenerid. Mul oli,et TREENERID? MIKS?? "see on jalka trenn ju,loogiline et treenerid ka!". Norm:D:D ja siis tuli veel tsikke ja kesklinnas,kuskil panga tagahoovis,tsemendist jalkaplats ja väiksed tribüünid,oli trenn.
Nii äge:D Ma alati olen mõelnud,et jalka siin rahvussport ka,et pean minema. Aga kunagi ei viitsinud tegeleda. Ja nüüd juhuslikult sain,jeeeei:D
Aga hea oli,algul harjutused,siis mängisime.
Mind panid väravasse algul.
Peale seda,kui seis 4:1 vastaste kasuks oli vahetati mind platsile mängijaks. Sest no ausalt,neeed 4 väravat olid nii lebod,ma pole väravaht üldse. Kõik arvasid ka,et ma jube nõme mängija seetõttu.
Tunni aja pärast hüppavad kõik mulle selga ja kisavad,et ma niii tubli ja treenergi kiitis. Nimelt,platsil ma ikka anna endast kõik ja ise ka üllatasin end. Mulle hakkas jalka nii meeldima nüüd. Võitsime 9:7
ja see tasuta ka,juhhei ja tralalaa!:D
*
Ja sorri,et vahepeal ei kirjuta palju,ega pole midagi rääkida. Aega ka pole nii palju enam,käin iga päev väljas ja tsillin.

Aa,täna oli suhtlusrohke päev. Taksoga linna sõites sain taksojuhiga jutu peale(see nii lahe,kuidas alati taksosse minnes hakkad taksojuhiga juttu ajama):D Ja täna rääkisime tema tütrest,kes Saksamaal õpib ja töötab ja kui väga see taksojuht teda igatseb:D Siis läksin poodi,ostsin koolivormi lisasi. Ja müüja ütles,et "tu tienes superbien espańol!!",ehk et mul on väga hea hispaania keel:D Ma ütlesin,et eiii,ei,nii halb on veel,kaks kuud tagasi ei teadnud ma mõhkugi. "Eieieie,see on nii hea,ma saan sust väga hästi aru":D
Siis rääkisime eestist,minu perest siin ja eestis, siis vahetusprogrammmidest ja lõpuks andsin talle enda telefoninumbri,sest ma lähen tema majja ta kaksikutest poegasi(16a)inglise keelt õpetama:D
Vot kuidas siinmaal poes käimine käib:D

VEEL HEA UUDIS:D
1.jaanuar hakkavad mu emme,issi,venna ja parim sõbranne Steneli siiiia sõitmaaa. Jee,2 nädalat nendega. Ma hakkan reisiprogrammi meile valmis seadma,juhhei ja tralalalalalal!:D:D

Bioloogia töö,mingi 20 küsimust vist,GENEETIKA, ja veel HISPAANIA KEELES,sain 4,7 hindeks(7.maksimum).ma ise jumala häppi-läpi ja uhke enda üle. Professor ütles ka,et nii tubli.
Koolis muidi on nüüd parem,saan tunnis kaasa teha ja MINA olla. Nimelt,suutsin ühe õpetaja juba välja vihastada,religiooni.
SORRI,aga seda jura,et "Tšiili on kõige parem maa,meil on katolik usk,ja me tantsime ja pidusteme koguaeg,koguaeg on pidu pidu. Euroopa,seal pole religiooni,seal ei pidutseta ega tantsita. Isegi Brasiilias vähem. Tšiili on parim." ja hiljem et "Katlok usk on kõige parem,see annab kõige paremaid emotsioone. Teised usud on raskemad ja ei anna nii häid emotsioone,kui katolik".
NO SORRI. ma küsisin "Vabandage,olete te kunagi üdlse Euroopas käinud?"
"ei,mis siis?"
"siis ma saan aru miks te valetate kõigile".
Ja siis ütlesin,et usk on ka euroopas tähtsal kohal,vene õigeusk,isegi leedu on mingi 90% vist usklikud, ITAALIA,VATIKAN, ja no kamoon. aga olin natuke viisakas,ütlesin lõpuks,et nüüd te teate vähemalt,et Euroopa pole nii must-valge,ja seal ka avatud ja õnnelikud inimesed ja palju pidusi ja tantsu. Aga kamoon.. mis jura et meil ei pidutseda Euroopas? Et meil pole festivale? Isegi geifestival on,mida siin pole. Rockfestivalid,õllefestivalid,ajaloolised peod,kõike. Neil vaid mingi tähtpäeva puhul midagi,ja tähtpäevi pole palju. Jah,siin pidutsetakse ka,siin tõesti inimesed on vabamad ja õnnelikumad,ei vaidle vastu,aga sellele,et Euroopas kõik nii külmad on,keegi ei pidutse ja kõik kurvad on,ma küll vaidlen.
Usust ma seekord rääkima ei hakanud,nad viskaksid mu koolist välja. Ega ma katolikku ju ei saa panna mõtlema,et teised usud ka head. kahju,et ÕPETAJA niimoodi räägib:S
Aa,üks päev rääkisin tükk tükk aega mormoonidega. USAkad,kes siin vabatahtlikud. Kes teavad,kes on mormoonid,need teavad. Huvitav oli:D

Varsti kolime kah.
Ja..side lõpp. Ma unemõmmi lähen pean maha ühe mehise karuuinaku.

3 comments:

  1. Kurat ma tahan ka Tšiili:D You know, just for sightseeing and stuff:D Aga noh ma valisin nilbusprogrammi ja nüüd kükitan siin Norras ise jumala rahul:D!
    Oh jah tahaks külla tulla vms, aga ennäe raha pole:D
    Igatahes, mul on sama lugu, ei ole aega blogida vms, ja noh kui on siin teen ikka mingeid teisi asju. Kuule ma vaatan, et pool blogipostitusest on pmst siin juba mul kirjas_:D
    Igatahes hoia kõvv:D

    ReplyDelete
  2. Kükita,aga ära kõrval enam vaata!:D:D

    ReplyDelete