Wednesday, September 2, 2009

Kool

Mulle hakkab see aina rohkem meeldima:D
Nimelt.

Homme,meie klass kõik pidid teatuid söögiasju tooma,suhkur,sai,piim ,puuviljad ja nii.Nimelt,me hakkame ühe tunni ajal kokkama ja suurel vahetunnil müüme:) Teen pilte ka arvan.
Aga täiega äge,tehakse kooke ja värke,ma pidin ostma kellgsid,püüme kellgosid piimaga ka,nii kihtv. ja täna Alfo ja Domi,suured sildid seljas ja kõhul(nagu streikijatel vaatake),maasika- ja õunakujulised ja ruupuriga(v ruuteriga,ei tea:D),karjusid homsest asjast.

Ja

Reedel,kooli ei meie klass ei lähe,me lähme kesklinna kooli jaoks raha koguma. Siin kesklinna süda on igas linnas mingi park,raekoda pole eriti näinud. Aga jah,sinna parki lähme,ja lihtsalt kerjame raha vist. Kõik rääkisid,et ma põhitrump meil:D Eks näeb mis saab.
Üldse,siin koolitegevused ägedad:D
*
Täna käisin teises koolis cuecat õppimas. 17 päeva veel esinemiseni. Mulle öeldi,et see poistekool aga tutkit nada, segakool JA KUI ÄGE. vahetundidel lasti reggetoni üle kooli,aura ja õhkkond oli vabam ja naljakam. Ja..jah,koolis,kus pooled poisid ja ma lambist Elissaga ilmusin oma blondi peanupuga,oijaaa. Professor tuli vastu,et meid gümnaasiumi viia ja meid meestele tutvustada,kellega cuecat peame tantsima. Terve aeg poisid jooksid taga järgi,"paluun,ma tahan ise tantsida" jne.
Partnerid olid enamvähem normaalsed,polnuddki minust lühemad nagu kartsin:D Aga..mis ma teada sain?

MA PEAN 18.SEPTEMEBR 3 TANTSU TEGEMA, SEST NAD JUSSUD ON VÄLJA MÕELNUD 3 ERINEVAT CUECA VARIANTI!.
Ma niigi olin endast väljas,et pean ühte tantsima,nüüd 3e. nüüd saan aru,miks koolis mind erinevalt õpetati.:D
Aga selgeks sain need tantsud,ja nüüd juba tahan esineda:D:D

Aga kusjuures,nii lõbus ja äge oli tegelt. Elissa on meil hea kontakt,ainult naersime ka ja peale seda ka,läksime poodi veel ja kojju jalutasime terve aeg kõhukrampides..ei.õige sõna on naerukrampides:D Hästi tore tüdurk,saksa vahetusõpilane. Thea on selline tagasidoildik jne,Elissa on rohkem mulle istuv,saan lolli nalja teha:D

Aga ja,koju jõudes särasin ja naersin,kaotasin telefoni ära,naersin.Lõpuks leidsin pükste taskust. Hea.

AAAA:D:D:D::D:D:D:D:D
hihhi.
Füüsika oli,see nii äge.Hetkel universum,galaktika jne. Iga kord on esitlused powerpoindis,kes kuulsatets füüsikutest,kes tähtkujudest,kes planeetidest,kes universumist jne. Aga hästi huvitav:D Tunni lõpus ütles õpetaja,et läheb 3,nda ja 4,nda klassiga(ma 2.ses. siin on 1-8 ja siis gümnaasium nö 1-4), santiagosse, observatooriumi öösel tähti vaatama ja järgmine päev Santiago ülikooli füüsikateaduskonda jne. Ma ei tea miks ta mainis,kui meie klass minna ei saa. AGA KES SAAAB?:D Mul on masendusperiood lõppenud,niiet teen nüüd nii,nagu algusest peale oleks pidanud,ehk hüppasin kohe peale tundi juurde ja ütlesin,et ma tahan ka. Ütlesin,et ma tšiilis vaid üks kord elus see aasta ,et ma tõesti tahan,saan. Ja hea üllatus. 8.oktoober santiagosse, 22.oktoober vińa de mari ka sama asi:D Ja vaid 5000 peesot,100.- Niiet lõbureiside kõrval saan astronoomilis õppereise ka,nii äge:)

Peesodest rääkides.
Ma sain täna poes 1 peesose sendi.
1000 peesot= 20.-
100=2.-
10=20 senti
1=0.02 senti

MIKS neil on 0,02 kahese väärtusega sendid,no täitsa lambad:D:D:D Ma käin ringi väiskem raha täht 1000 peesot,ja askus 1 peesone sent,ebanormaalne:D
**********************************************************************'
Ei tea mis tarka veel rääkida. Taaskord,hommikul ja koolis tulid nii häid mõtteid mis rääkida,aga ma ju unustan!:)
Aa,ma lähen aeroobikasse. Või selline trenn,kus nagu vahepeal sõidetakse rattaga,vahepeal poks,siis aeroobika,vahepeal kätekõverdusi,kõike. ja vaid 10 000 kuus:) käi nii palju kui tahad. või 2 korda,ei saanud aru. NAtalia käib 2 korda,aga ta ütles,et iga päev saan käia. Et ei tea,kas iga päev võimalik,2 korda nädalas või...tõesti iga päev 5 korda nädalas vms.
Odav,lähen
Neljapäeval lähme Elissaga ühte spordikeskusesse,mingi uus,kus jalkaplats kõrval,niiet lähme sinna ja teeme väikese pregunta,ehk küsimuse,kas saame jalkatrenni.
Hakkan ka lõpuks aktiivselt elama,nii tore nii tore.
Nalja vaid ei ole enam palju:S aga pole hullu:D aga ega ma siia komöödiaetendust tegema ei tulnud:)

HAHA,Rosita tuli just emaga koju:D:D:D SUUUUR klaas käes,Colo-colo(suurim jalkameesknd,v noh,parim,mitmeid aastaid järjest tšiili meistrid. Kui colo colo mängib,siis tavaliselt on fännide vahelise võitluse pärast hiljem keegi surnud), särk sees. Seal klaasi see.s Rosita tahab enda seina peale. Ostku lihtsalt särk,mõttega see suure raske klaasi sisse panna:D Aga ta kõige ärahellitatum tsikk,keda tean,niiet loogiline:D

Aga eks ma lõpetan teadvustamise nüüdseks. Kui küsimusi,küsige:)

1 comment: