Sunday, September 27, 2009

EI KOLI!

Siiski järgmine nädal.
Tore,ma hommikul pakkisin juba 2st korda kogu oma kohvri kokku(esimene kord siis,kui ükskord mööblist tühja majja astusin),ja nüüd taas. Hommikul siiski ema ütles,et me ei koli. Kuigi ise viisid riided sinna ja voodi.
Nemad tähendab kolisid,ema ja isa.
Me õdedega siin. MIKS?
Sest uues majas pole INTERNETTI. Ja nad ei saa siin ilma facebooki'ta. Nojah. Aga isa ütles,et reedeks peaks olema,ehk saab.

Täna siis...
resultatiivne.

Alustame sellega,et ma haavasin end. Ja ma nii häppi:D Mu elu esimene sidrunipuu haav.
Läksime hommikul uude majja,et Margarthi sünnipäeva(17) tähistama,tegime süüa,ma pidin meie aiast sidruneid tooma(meil aias apelsini ja sidrunipuud). Aga sidrunipool okkad ja nüüd näpp katki. Aga nii äge,elu esimene sidrunihaav:D

Siis..Margareth.
Algul ,majja minnes,kallistan. Ta ei kallistanud vastu,ooookei.
Hiljem,viisin talle kingi,mingi taldrik ja eesti kommid(arbuusilutsukad,mis mulle ei meeldi eriti). Ja siis tal tulid pisarad silma,tänas ja kallistas mind väga soojalt. Terve ülejäänud päev,pakkus komme,rääkis,tegi nalja:D
Niiet, Eesti kommid päästsid mu perevahetusest vist:D:D:D
Uku,su ennustus ei läinud paika:D

Aga jah.
Unine terve päev olnud. Aias,istusin toolil. Tunni ajast pärast tuleb Belen,et ärka üles. Jäin kogemata magama,inimesi megapalju,kõik sõid ja jõid,ja ma suu töllakil magasin:D Eino tore. Vaatasin vahepeal mingit kurba filmi ja laristasin nutta ja igavlesin. Kell 6 koju ja olin paar tundi Elissaga väljas.

Aa,nali eilsest õhtust. Olime Elissaga Opuse vetsus. Elissa toetas vastu seina. Tõmbles,ja nüüd on seinas suur auk:D::D::D:DD Homme panen pildi ka:D Lihtsalt,et mulle see ka meelde jääks!:D

Üldse ei viitsi enam blogi pidada,sorri. Kunagi ehk juhtun,aga huvitavat vaevalt pakkuda enam suudan.
Tsaukaplauka.

4 comments:

  1. Eieieiei, ära pooleli jäta. :D

    ReplyDelete
  2. heh. ei,ma ei jäta,aga nats vähem ma arvan.

    ReplyDelete
  3. kust sa selle raha võtsid , et sinna minna ? otsisid sponsorid ?

    ReplyDelete
  4. kahjuks sponsoritega ei tegelenud:( sulle soovin edu,kui kavatsed. julget pealehakkamist ja visa hinge!

    ReplyDelete