Thursday, September 17, 2009

RAMADA(ma arvan et kirjutatakse nii)

Eile cueca jäi ära,eile hot dogi ka ei söönud,eile oli halb päev. Ma üritan mõedla,mis me tegime,ei tule meelde...-.-

AAAA:D:D:D:D:DD:D:D

Me käisime uues majas. See nüüd mööblist puhas,panime lampe ja näitasime mõnedele sugulastele seda. Tore,et teada sain,et ntks Rosita on seal juba 6s kord,kuidas ma kunagi ei tea et nad seal,mind ju ei kutsuta. Aga jah.
Arvake,kellel kõige suurem tuba?
9-aastasel rosital.
Ja väikseim? Minul. Aga mulle sobib,ma nkn varsti ära . Aga ainus halb asi,et mu tuba on ainus tuba majas,kus pole akent õue. Ja ma ei tea mis suvel saab.
Aga maja mulle niiiii meeldib. See pole selline villa,aga puust laed,selline vaja maja,kamin(minu uksets kaks sammu,sest mu tuba pmst elutoa kõrval kohe), suuuur aed,mis mulle kõige rohkem meeldib,ja teeme basseini ja..mulle meeldib. Ühekorruseline,aga suured laed ja pikkkk. Ja linnast väljas veits. Aga ma pilte midagi ei tee,me kolime ma arvan paar nädala pärast vms,siis teen video,enne seda ei näita midagi. Aga jah,seal tsillisime.

TÄNA.
Helena teeb feili,taas. Praegu tuleb meelde,et ma polegi enda feile kirjutanud väga. Ok,mõnikord:D
Aga täna.. nagu..eile kuulutati koolis "MANANA JEANS DAY!". Ehk,homme teksade päev,ei pea koolivormi poolt osa kandma. ma ei tea miks nad Jeans day inglise keeles panid. ja et peab maksam selle eest 200 peesot,ehk 4.- Aga sel vahet polnud,isegi kui ilma teksadeta,oleks ikka pidanud maksma. Mingi 3s klass(meie mõistes 11.),kogub raha et 4ndale,lõpuklassile,pidu korraldada.
Ok,täna panin siis teksad. NIi hea nägin välja ja ma arva kiidan end). Teksad,triiksärg,ülemised nööbid lahti,lohakalt lips,.mis pükstega sama värvi ja hea soeng. Megakena.
Siin aga triiksärk ..ma ei tea. pole moes,ja seda vabal ajal kanda,on ikka väga julm feil. Eestis on see just lahe.
Aga lähen kooli. Margareth oli ka dressidega,sest tal kehaline.
Koolis KELLELGIL polnud triiksärki,SEST, JEANS DAY tähendab,et KÕIK riided on tavalised.jalanõud,särk,püksid. No sorri,ma arvasin,et vaid püksid eksole.
No sorri,et mu aju ei võtnud ära,et JEANS DAY(teksade päev)tähendab et kõik riided omal valikul.
Aga ei,kõik naersid mu välja,kui triiksärgiga sisenesin,sest nagu nad arvasid,et ma vabast tahtest(oli ka,mulle meeldis,isegi kui ma oleks teadnud,et ülemine osa ka vabas vormis,oleksin ikka pannud), ja naersid mu välja. Eino tore:D:D Nad on ikka nii totud.
Õnneks mul kotis linnariided,et peale kooli linna minna niiet vahetasin ülemise osa ka ära.
Koolis..lebo. Muusikat ei toimunud,2 tundi niisama jutustamist.
Siis tuli mul ahvituju.

Bioloogias oli geneetika kontrolltöö. Õpetaja mulle lehte ei andnud,aga ma tõesti ei kavatsenud TAAS 2 tundi tühja istuda(Ktd kestavad mega kaua ja migni 4-6 lehte alati).,niiet ütlesin "PERO YO QUIERO TAMBIEN!!!"(aga ma tahan ka!). Naeratas ja sain. Eriti ei mõiganud,aga väga raske polnud,just Eestistki sea õppinud ja sõnadest retsessiivne ja dominantne sain aru ja mõnedest veel,niiet loodan et 3.5 minimaalselt tuleb ära:D

Peale kooli completod(hot dogid). Taaskord,enamus aeg naerupisarates.

Siis ostsime õhupallid,etJuanile viia. Hiljem cuecasse ju ja kuna eelmine nädal ei õnnestunud midagi teha,siis seekord. Ostsime õhupallid,siis teisest poest tahtsime nööri.Küsisin,sain,küsisin,et palju maksab kah. "Tere tulemast Tšiili,TASUTA!".Okei, tänasin ja läksime. Sodisime Elissaga need õhupallid lolluste ja õnnesoovidega täis ja cuecasse. Tore oliii. šokolaadi osaliseks sai ta ka. Tantsu eriti polnud,me oskaisme Elissaga, Kailey ja Thea olid täna esimest korda trenni(homme esinemine),niiet meie oskame neid õpetati,jutu ajasime.
Oeh,peale seda nii väsinud. Praegu ka,niiiii läbi omadega.

JA.
Raskemaks läheb.
Homme kooli ei toimu,on see esinemine. ja igasugused tantsud ja üritused. Kell 12 saba õnneks ära,lähen sõbranna poole, väike lõunapidu,ja õthul RAMADA.
Ehk,iseseisvuspäeva puhul pidu. See peaks vist igas linnas olema,nagu ma aru saanud,et kuhugi kohta kogunevad linna inimesed,et koos pidutseda. Siin on üks suuuuur ala,kus palju majakesi ja siis terve linn sinna pidutsema ja söögid ja joogid ja erinevates majdes koguaeg olla ja õues ka vist,ei tea,eks näeb. Ja kuni pühapäevani.
Ma ütlesin õdedele,et sorri,ma 4 tükki ka ei viitsi,mingi õhtu tahaks magaga. "IGAV OLED VÕI? Por supuesto sa tuled(muidugi sa tuledd)".
Küsisin kellaaegadest, õhtust kella 8ni hommikul. Neli päeva järjest. Pühapäeval migni natuke varem lõpetame,3 v 2. Ja esmaspäev kooli.
Niiet ma ei usu,et arvutisse eriti enam satun,hakkan magama päevasel ajal,et öösel hommikuni siis isesiesvust tähistada:D

Praegu meeletu peavalu ja kell nii vähe aga ma kobin tuttu ära. Raskeks läheb. Ja ...jah.
Arvatavasti minust tükk aega ei kuule nüüd, Aga kes teab,ma ei tea kunagi mida toob homne.

No comments:

Post a Comment