Monday, September 14, 2009

Michael Jackson

MTV Video Music Awards algas Madonna kõnega.
Ja ma hakkasin nutma.

Ma ei tea miks ma seda kirjtuan,aga kui teil võimalus,siis vaadake kuskil internetist seda,mida Madonna kirjutas.
JA SEE ESINEMINE.
Tehti tema jaoks esinemine,Janet Jackson liidrina.

Mingi emonotsiaalne hetk. Aga hea,et ta üldse oli ja nii palju emotsioone maailmale kinkisin.

Ok,vaatan nüüd seda edasi.

Aa,seda,et mu õde Natalia,päevast päeva kuulab Jacksoni:D Kui ma perre jõudsin ka,siis kuulsin et kuskil tagatoast Jackson. Ja koguaeg ta vaid seda kuulab:D
Niiet olgugi ma mis kolkas iganes,siingi hea muusika tuntud:D(mainimata ei saa jätta ka tõelisi ANDEID,nagu miley cyrus ja jonas brothers)


OKEI,ma jään nüüd vait.

1 comment:

  1. megahea oli madonna kõne ! ma töinasin nagu mingi väike laps :D

    ReplyDelete