Friday, September 11, 2009

Historia de estonia

Ok,ma olen imelik.
MA ÕPIN! NAGU PALJU.

Homme on test,ma pean ajaloos kirjutama 2 lk eetsi ajaloost,HISPAANIA KEELES. Mismõttes,ega ma sellist sõnavara ei oska kasutada nagu "vastikut värdjad kommunistid, küüditamine surmalaagrisse sunniviisiliselt, lõbu pärast eesti pommitamine ja inimeste tapmine , eesti rahvas on vaid talurahvas , Laulva revolutsiooni ajal tehti palju lapsukesi ,balti kett" jne.
Aga võtsin wikipedia lahti, ja veel hästi palju lehekülgi,inglisekeelseid ja hispaaniakeelseid. Üllatavalt palju oli hispaaniakeelselt teksti eesti ajaloost. Google Translator kõrvale ja migni 3 tundi tegin konspekti. Kirjutsin lõpuks siis 3 A4ja, nüüd hakkan täiega pähe tuupima neid sõnu.
Isegi Eestis ma ei suutnud üle poole tunni õppida,ja ma ei tea. Siin ei toimu põhimõtteliselt kunagi mingit õppimist niiet ma mõnuga kohe õppisin!:D

Tervitused Härmakatele,edu kunstiajaloos ja meeletute KT'dega.
***********

Täna oli minu tantsuparnteri Juani 18ndes sünnipäev. Tal vahepeal kool 13.00-19.00,vahel mitte.lootsime Elissaga,et täna ehk hiljem. Niiet kohe peale kooli jooksime tema kooli. Ukse peal oli minu klassijuhataja(MISMÕTTES),tuleb välja,et ta seal ka õpetjaa. Ütlesime,et jah,tahame Juani(meil mõlemal oli kotis oma riigi šokolaad,mul eesti valge mustikatega ,Elissal superhea saksa shoks). Tuleb välja,teda koolis muidugi pole. Näen ta pariamt sõpra kooli peal,Elissa partnerit tantsus,Jordanit. Ma ei tea,mis hakkas,karjusin üle kooli "JORDAAAAAAAAAAAAN!". Ja kutsusin käega sinna. Klassijuhtaja ütles,et "vot kus on tagasihoidlik tüdruk". Igatahes Jordanilt küsisin Juani telefoni numbri. Siis Jordan ebaviisakalt jooksis klassi tagasi.(tund käis,ta enne läks korraks vetsu:D:D). Klassiijuhataja läks siis kuskile sekretäri juurde vms,ütles mulle tema täisnime ja aadressi. Kahju et linnast väljas. Seekord jäi see ära siis:D Jalutasime tagasi koju:D
Laupäeval on Juani sünkar Scaliburis,see suur klubi, mu pinginaabril ka,ta sai eile 17(aasta istuma jäänud),ja ma niivõinaa minemas,niiet õnnitlen teda seal :D
Elissa saab ka ehk tulla. Nimelt,Elissa vaneamd on HULLUD. Kui Elissa tahab minuga peale kooli kesklinnas olla,ei või. OHTLIK. Hot doge süüa ka ei või,kunagi ei või,ei lasta üdlse välja. Suhelda ka ei tohi teistega,isa saab vihaseks,et ei,suhtle enda õega(kes on 15 ja megaigav). Elissa nüüd vahetab pere,ja laupäeval mu ema helistab Elissa emale,et ehk ta võib koos minuga klubisse minna,ja õed ka ja värki. Nii loooodan, Elissa on mu parim sõber siiin,tõsiselt tore tüdruk!:D

Aga ma lähen siis tagasi õppimaie, alle-aaaaaa,alle-aaaaaa.

*Meelde tuli vahepeal nad paluvad mul eesti keelt rääkida,ütlen tavaliselt lihtsalt et "Tere,minu nimi on Helena Akkel,olen 16 ja tulen superägedast riigist eestist mis on soome kõrval". Nende jaoks on see megakiire(kuigi tšiili keel on ise väga väga kiire ja kuulus selle poolest,et mingi megakiire hispaania keel ja s'id söödakse lõpus ära,ntks mitte uno dos tres,vaid nad ütlevad uno do tre. mõned korralikud ütlevad õigesti ka. ja gracias on ka gracia jne). Võibolla räägin mina lihtsalt kiiresti,aga siis ma ütlen,et "ma teile teen kiiret". Ja nii kiiresti ja selgelt kui saan,räpin neile Cool D laulu seda kohta:
Keegi tahab teada mõnd su isiklikku fakti
või miks seda plaati topid oma automakki.
Uudishimulikud tekitavad atakki.
Ela oma elu, mis see sinu asi on?
Kerin sõrme püsti ja näitan lihtsalt PIIP,
kui sa muga ilma asjata otsid kontakti,
ära kutsumata sisened mu barakki.
Ela oma elu, mis see sinu asi on?
***
Ja tänu sellele enamus arvavad,et eesti keel on üks hiina keel ja kõige kiirem ja koledam keel üdlse:D
hahahahahhaa(või nagu neemad teevad:jajajajjajajajajaa). Sest j=h. Ma ikka algul tükk aega mõtlesin,miks nad msnis koguaeg jajajajajajajjjjajajaa teevad:D

Aga ok,õppimaie alleaaaa.

1 comment:

  1. Selle Cool D asja peale vist muud kui jajajajajajajjaaaaa ei oskakski öelda. :D

    ReplyDelete