Tuesday, September 22, 2009

primavera!

Esiteks parandan eelmise vea,mul numbritega koguaeg raskusi:D:D Aju ei tööta nagu õigel eesti naisel. Mu isa pole sünnipäev itte 21.juuli,vaid 21.september siiski!:D:D

Aga kevad on tõesti käes. Puud taas rohelised,muru on nagu õige muru,linnukesed kraaksuvad ja siristavad(sealhulgas ka mina pean igapäevaselt tutvustama kõigile enda varesekraaksatusi,kes teavad need teavad), ja üldse ,naer suul rohkem. Palmid ja mandariinipuud on koguaeg rohelised olnud:D

Homme on mul 2 kuud siin oldud. Kui kunagi aega jätkub,teeksin põhjaliku postituse söökidest,riietustest,autodest ja Hello kitty populaarsusest ja kõigega mis Tšiili kohta õppinud olen 2he kuu jooksul,aga viimasel ajal nii kiireks läinud,aga ma kunagi teen selle ära!

Muidu oli täna väääääga feil päev. Koolis enamvähem. Algas sellega,et Thea(taani tüdruk),kutsus mu klassist ära,nuttis ja tahtsi mu abi. Olen sõber. Koolis keemias tegin tööd JA SEE ON MU LEMMIKAINE! Nagu mismõttes eks. Aga siin see nii heal tasemel ja seletused PALJU paremad ja tagasitulles olen ikka kõva keemik.
Peale kooli..ma sain maailma nõmedaima taksojuhi.Ok,on hullemaid,aga minu taksoajaloos hullemaid. Esiteks, muidugi oli peale minu veel 3 inimest ja nemad viime ikka ennem ära kui minu. Missest et mul maru kiire, pidin minema ruttu koju,sööma ja siis kokkusaamine Elissaga. Kokkumääratud ajal. NIi,viime teised ennem ära. Selle aja jooksul,paneme õigetest kohtadets KOGUAEG mööda. Ta ei tunne üldse asja noh. Selle asmeel,et TAGURDADA see 10 m,mis ta majast mööda pani,ta teeb suuuure ringi,et tagasi jõuda(siin ühesuunalised tänavad vaid,niiet jamamist oli). Siis ta sõitis VÄHEMALT 8 korda vastu tänavakivi. Nagu..vanust tal oli,vuntsidki halli värvi,ÕPI SÕITMA. Nagu,isegi algajad ei sõida 8 korda vastu tänavakivi. MISMÕTTES? Tiirutame veeeeeeeel,veel ja veel. Vahepeal pöörab,ja kui mingi suur veok vastu tuleb,saab aru,et see ühesuunaline tänav pole TEMA suuna jaoks. Idioot:D Ise naeris koguaeg,no mul oli kiire. Murphy seadustes ka,et just siis,kui sul on kiire,juhtub nii,et kõik aeglaselt läheks. Vahepeal tuli keegi uus peale,viime tema ka koju muidugi,mitte mind. Lõpuks olin vaid mina, JA TA LÄHEB KIOSKISSE ET SUITSU OSTA! Ikka väga totulotu mohmoon. Lõpuks sain koju. Karjun värava tükk aega,et tehku lahti(terve pere peale 2 võtit,emal ja isal ja maja seest,ja see on nagu aed,mis automaatselt avaneb). Bessina(teenija),karjus et "oota,ma teen piruka lõpuni". AGA MUL ON KIIRE JU!:D Lõpuks sai ta pirukaga sina peale ja lasi mind sisse,jooksen sööma. Söögiks mu vihatuim söök- eelroaks külmad oad sibulaga ja üks muna keskel,pearoog hernesupp maisi,kanakoiva ja kartuliga seal sees. Nad viskavad koguaeg supi sisse lihakäntsakaid ja kartuleid.nagu,SUURI kartuleid. Paneks kahte erinevasse kaussi siis,ei. Ok,ajan rohkem cocaga selle sisse. Tahan riideid vahetada,RIIDEID POLE. Kõik mu püksid pesus. õõõõõõh! Lõpuks sain mingid. Nats hiljaks jäin.
Elissaga pidime tegema mingeid koopiaid viisast ja ID kaardist ,mul mingid jamad kaelas,YFU helistas et kui ma ära ei tee olen riigist lännu kah. olen laisk,aga (im)migratsiooniamet ei ole sõpa!:D
Igast kohast öeldi,et eii,siin ei saa koopiaid teha,mine teisse. Lõpuks leidsime. Siis postimajja. Seal avastasin,et mul pole YFU Santiago aadressit,kuhu see saata. No tore,jamamist palju lõpuks saime. Siis Elissa tegeles seal,sest ta vanemad saatsid Saksamaalt talle kuu ja 4 päeva tagasi paki,mis siiamaani pole tulnud ja küsis juhiseid ja värke,et mis tegema peab(pakk tuleb 3 nädalat).
Siis mulle koolisärki ostma,lühikeste varrukatega. Pood suletud(juba viimased 2 nädalat,ei tea mis toimub). Lähme Jumbosse,suurde poodi. Seal läks kõik hästi vist isegi:D
Siis meie kodurajooni(elame väga lähestikku),ühes mängupargis,sööme suurt maitsvat kooki mis poest ostsime.
Elissa küsib,et "donde esta mi cuchara?"(kus mu lusikas on). Avastasin,et sõin enda kooki kos kahe lusikaga,ma ei saanud ise ka aru:D Naerame. Mõtlen,et ei hakka puhtaks nagu lakkuma,et pesen veega ära. Vesi oli kotis,hakkan loputama,arvata on,et kõik see vesi märgas kõik mu püksid,sest no ei suuda ma midagi õigesti teha:D Ok,Elissale komöödiat kui palju,hakkan korki peale panema. Kukkus. Me istusime liuvälja üleval,terve liuvälja tee pani alla mu korgike. Mõtlesin,et järgmisena kukub niikuinii kook mulle sülle. Kahjuks seda ei juhtunud. Edasi sujus:D
Peale selle,et MEGAKÜLM hakkas,lähen koju,ja Margareth,mu kallis õde,ei suvatsenud väravat avada:D Nagu,ta on haige inimene. Karjus küll,et "jajajja". Ootan 5 minutit,mõtlesin,et ok,ehk tal kiire. Lõpuks hakkab nina otsast külmuma,helistan ta mobiilile,et kuule mees,LASE MIND SISSE. "jajaja,küll ma lasen". Veel 3 mintsa,suvatses sisse lasta. Lähen sisse,ta juba oma tuppa jooksnud.
Hoomikusöögilauas kusjuures,ma sisenesin,et süüa. Ta juba oli seal,ja ta polnud lõpetanud,nägi mind,tõusis püsti,ja jalutas minema,poole söögi pealt. Hola! ka ei ütle. Vähe vihkab mind vist:D Aga see on juba naljakas,las mängib pubekat edasi kui see tal südame heaks teeb. Mul kah suht savi temast.
Votjah:D

Aga muidu on tsilll. Ostsin kõrvaklapid ka lõpuks,unustasin Eestisse,sain nad 15 krontsaga,jube uhke olen!:D


* Mu lemmikmahl on VAARIKAMAHL. Eestis seda pole. See on nagu Aura ploomimahla paksusega,teate küll,selline veidi paksem. ja VAARIKA. see on NIII HEA.
*Üldse,siin on värsked mahlad igalpool,nagu Uruguays on iga tänavanurga peal jäätisekohvik,siis siin mahlaputka. Värsked mahlad. Ja puuvilja valik suur. Ma kui lasen teha,lasen apelsini-banaani-kiivi. Oi kui hea see on!:D
* EILE OLI NALI!:D:DD:D:D Ma olen 2 kuud siin olnud ja ma avastasin eile,et MUL ON BASSEIN:D Nimelt,läksin pesuruumi,niisama,igav oli,mõtlesin,et pole seal kunagi käinud. ja sealt läks uks aeda. Ma ei teadnudki et meil aed:D:D:D:D Ja seal aias väike bassein. Tore,olen 2 kuud siin ja nüüd saan siis teada:DVäga tsilll:D:D
*Novembris esineb The Killers. Thea läheb,kutsus mind ka. Pilet vaid 100.- Aga jääb vist ära,ma ei tea miks mainin:D
*Küll lähen ma aga Maria Sharapova mängu vaatama detsembris!:D Tahan ise oma kõrvaga ta tennisehääli kuulda:D
*Ma elan multikamaal. Nimelt..a) Mu inglisekeele õpetaja on Miss Piilu(õpetajad kutsutakse kas Seńora Monica,Seńorita Veronica v Miss keegi),tema siis miss Piilu.Ma kutsun muidugi teda piilupardiks,ise naeran koguaeg selle üle teised eriti nalja ei mõista:D:D
b) Siin lisatakse koguaeg lõppe lühend PO. Teate,nagu ameerikas öeldakse "what's up,dude/man" või "thank you ,man",siis siin on "Gracias ,po", "si,po","como estas,po?". koguaeg pooooo:D:D:D:D Mingi väga teletups ju.
Vot jah.

* Tüüpilised nimed.
Naised: Belen,Camila(minu klassis kõigest 5),Fransisca, Claudia, Pamela, Natalia,Carolina,Constanza,Fernanda
Mehed: Carlos, Ariel,Nicolas, Felipe,Juan,Sebastian,Claudio,Cristopher.
Siis on popp ka Jesus,mis nii naisel kui mehel. Ja 4 nime on,2 eesnime ja kaks perekonna nime. Abielludes perekonnanimi ei muutu.Ma ei teagi,kuidas laps endale perekonna nime saab. Ok,just küsisin.Laps saab oma ema isapoolse perekonnanime ja isa isapoolse perekonnanime. saite vist aru,ma loodan.:D

Aa,ja nagu Eestis on vanematel inimestel populaarne nagu Maie ja Ülle,siis siin Bessina. Nagu,ma pole ühelgi noorel seda näinud,aga tean 4ja vanemat,kellel Bessina nimeks.

Eesti süsteem meeldib mulle rohkem:D2 nime ja asi kraps! mitte 4 ja mingi hull jamamist. Ma ei tea. Noh,on nagu on.
* Sidrunit süüakse nii palju. Nagu see on jumala normaalne,et Rosita minu tuppa sidruni ja soolaga tuleb.Koguaeg söövad sidrunit soolaga. Ja näiteks kui salatit tehakse,on see tavaline roheline salat,ja pigistatakse peale sidrunimahla. Ja täna sõin kurke niimoodi. Lõikusin kurgid,ja sidrunimahla peale. ma ei suuda kunagi vist soolaga süüa:D Eestis sõin kurke suhkruga,siin sidruniga:D Aga jah,sidrun megapopulaarne ja sobib ka.
Eestis,issi ja emme(daniel niikuinii ei viitsi minu tehtud asju süüa:D),meil peab hakkama kodus sidruneid olema!
*Vabal ajal õpin kohalikke popplaulude sõnu pähe,jube boss neid hiljem pärast kaasa laulda:D


Nüüd lähen keemiakonspekti korrastama! BESOS!!!
ma ei tule veel tagasi!:)

5 comments:

  1. Miks Margareth sind vihkab :O ?

    ReplyDelete
  2. usu,ma ise ka ei tea. võiks temaga idee kohaselt rääkida sellest,aga ta keeldub minuga rääkimast:D ise teab millest ilma jääb,edu talle,ma elan oma elu edasi:D 4 õde veel:D

    ReplyDelete
  3. Nonii, nüüd on sul kaks pubekat õde. :D

    ReplyDelete
  4. Mul ka üks küsimus :D, ettt, mis keeles te Elissaga räägite? :D

    ReplyDelete
  5. hetkel inglise keeles(ei taha et see ka ära kaoks),sekka mõned hispaaniakeelsed sõnad,kui inglise omad meelde ei tule. aga järgmisest nädalast on meil diil,et hakkame rääkima hispaania keeles ja kasutame ingl.keelt varuvariandina:D

    ReplyDelete