Saturday, September 26, 2009

MAAVÄRIIIIN!:D

Hea et ellu jäin...






















Ok,tegelt polnud midagi:D aga hea ikkagi mõelda:D
Aga koolis,oli väike maavärin. Siin on kahte sorti- terremoto(maavärin),mis kestab veidi pikemat aega,ja see teine maavärin(ei mäleta hisp.keelset),mis on väga tugev aga lühike.
Aga sain esimese kogemuse kätte. Kestis 2 sekundit,aga tugev oli. Miite väga,hullu polnud,aga no mu pudel pani küll käna laua pealt. Kõik mingi ahhetasid-ohhetasid,ma ei saanud naeru pidama,nii äge oli!:D:D

Thea tuli koolis minu juurde,et ou,ma täna sinu koju,Margareth peab sünnipäeva,pidzaamapidu.
HMM. Eile,ma küsisin margarethi käest,et kuna ta sünnipäeva peab, "no se"(ma ei tea).
Ei tea my ass.
Aga jah,mina vist pole kutsutud eksole,tore et Thea on,mu ÕE sünkarile. Thea koolis rääkis Margarethiga sellest ja koju tulles Margareth kutsus mind ka(uues majas toimub),aga ütleisn ära.
Ma suht viha täis tema vastu,lähen Elissaga täna välja tähistama ,et 2 kuud oma peredes olnud. Ütlesin emale,et tulen südaööl. Ma ei tea miks,aga ta lubas. Imelik,sest öösiti on siin megaohtlik:D
Aga jah.

Järgmise maavärinani:D

1 comment:

  1. niii tuus :D äge oleks ise ka maavärinat kogeda. :D aga õudne veits :D

    ReplyDelete